Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Gorlice: WYKONANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO MODERNIZACJI ISTNIEJĄCEJ OSNOWY GEODEZYJNEJ III KLASY NA TERENIE POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z REALIZACJĄ TEGO PROJEKTU.
Numer ogłoszenia: 124196 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, fax 018 3537545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gorlicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO MODERNIZACJI ISTNIEJĄCEJ OSNOWY GEODEZYJNEJ III KLASY NA TERENIE POWIATU GORLICKIEGO WRAZ Z REALIZACJĄ TEGO PROJEKTU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja poziomej osnowy szczegółowej III klasy w obszarze miasta Gorlice z przyległymi obszarami gmin: Uście Gorlickie, Łużna, Sękowa, obejmująca następujące etapy: ETAP I: Projekt adaptacji i zagęszczenie istniejącej osnowy III klasy (w ogólnej liczbie około 500 nowych punktów) w nawiązaniu do punktów klasy I + II, ETAP II: Realizacja projektu adaptacji i zagęszczenia osnowy III klasy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.23.00.00 - 47.23.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)wykonali w latach 2005 - 2007 przynajmniej trzy zamówienia w zakresie jak stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, co potwierdzą referencjami poprzednio zamawiających, 6) złożą zaakceptowany przez osoby uprawnione - projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację przedmiotowego zamówienia wraz z posiadanymi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ), 3)Wykaz zrealizowanych zamówień przez wykonawcę w latach 2005 - 2007 (zał. nr 6 do SIWZ), potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających; 4)Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - formularz ofertowy (zał. Nr 3 do SIWZ); 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); 6)Podpisany przez osoby uprawnione - projekt umowy (zał. nr 2 do SIWZ) oraz podpisany załącznik do umowy, 7)Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców angażowanych do realizacji zamówienia wraz z podaniem części zamówienia przewidzianego im do przekazania - na formularzu ofertowym str.1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.gorlicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. Nr 206, tel./fax 018/ 354-87-91.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok. Nr 1,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych
- Dostawa odczynników i materiałów oraz dzierżawa sprzętu do wykonywania oznaczeń immunohematologicznych krwi
- PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W GORLICACH W CELU DOSTOSOWANIA GO DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
więcej: przetargi w Gorlicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





