eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie w formule zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Opatów: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 124158 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94384 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opatowski w Opatowie, Ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 86 84 723, faks 15 86 84 721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie w formule zaprojektuj i wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w formule zaprojektuj i wybuduj wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Opatowie, ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, zaprojektowanie, dostawa i montaż nowych, nieużywanych urządzeń klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych oraz konserwacją urządzeń w okresie gwarancji. Zakres prac do wykonania: Sporządzeniu dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji klimatyzacji oraz instalacji elektrycznych zasilających z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, kosztorysu, STWiOR, dokumentacji powykonawczej, Bioz wraz z realizacją nadzoru autorskiego. Uzyskaniu wymaganych prawem uzgodnień, odpowiednich zgłoszeń, dokonanie innych czynności przewidzianych przepisami prawa, Dostawie urządzeń, ich rozładunek i dostarczenie do miejsca instalacji, Wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej jednostki zewnętrzne i wewnętrzne, oraz montażu urządzeń klimatyzacyjnych, Wykonaniu instalacji chłodniczej systemu klimatyzacji, Wykonaniu grawitacyjnej instalacji odprowadzenia skroplin na zewnątrz budynku lub do najbliżej położonej łazienki, rur odprowadzających skropliny z poszczególnych jednostek wewnętrznych wraz z pompkami skroplin. Montażu konstrukcji wsporczych dla agregatów zewnętrznych, których montaż preferuje się na dachu budynku. W związku z tym należy przewidzieć wykonanie konstrukcji uwzględniających nośność i układ dachu ( opisany szczegółowo w opisie stanu istniejącego) na podstawie projektu konstrukcyjno-budowlanego, Wykonaniu przejść przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji chłodniczej przy wykorzystaniu dostępnych możliwości jak np.: przez szacht instalacyjny zlokalizowany obok szybu windowego, ściany/stropy pomiędzy kondygnacjami bądź też w przypadku bezwzględnej konieczności ściany/stropy budynku co musi być zaakceptowane przez Zamawiającego wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewnątrz oraz wykonaniem prac zgodnie ze sztuką budowlaną, ewentualnymi uzgodnieniami z projektantem i Wykonawcą robót związanych z termomodernizacją budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie, co nie spowoduje utraty gwarancji na wykonane roboty udzielonej przez Wykonawcę prac termomodernizacyjnych (do końca 2020 roku). W budynek Starostwa Powiatowego w Opatowie w 2015 roku został poddany pracom termomodernizacyjnych w związku z czym Zamawiający nie preferuje rozwiązań mogących mieć wpływ na przekucia przegród zewnętrznych. Zamawiający w opisie budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie podał zastosowane rozwiązania termomodernizacyjne dla przegród zewnętrznych wraz z dokumentami dotyczącymi zastosowanych materiałów i szczegółami wykonania prac, Uruchomieniu i wykonaniu prób funkcjonalnych, Wykonaniu pomiarów instalacji elektrycznej, Wykonaniu naprawczych robót budowlanych malarsko - szpachlarskich wewnątrz i na Konserwacja i serwis urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji w ramach zaoferownego wynagrodzenia, ) Wykonaniu wszelkich niezbędnych prac budowlanych po zakończeniu prac montażowych klimatyzacji i doprowadzeniu budynku i pomieszczeń do ich stanu pierwotnego sprzed montażu (szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji), z zastrzeżeniem, że wykonanie robót budowlanych będzie realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego przeciwpożarowego, i przepisami BHP, Regulacji urządzeń klimatyzatorów przed przekazaniem Zamawiającemu oraz przekazaniu Zamawiającemu sprawnej instalacji, Przeszkoleniu użytkowników urządzeń potwierdzone stosownym protokołem, Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy związane z montażem urządzeń klimatyzacyjnych muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej i BHP. Montaż urządzeń klimatyzacyjnych powinien zostać dokonany na podstawie uprzednio sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej wykonawczej-wielobranżowej zatwierdzonej przez Zamawiającego. Dokumentacja musi posiadać wymagane uzgodnienia. Wymagania odnośnie dokumentacji projektowej określone zostały niniejszym Programie Funkcjonalno Użytkowym zwanym dalej PFU. Wykonanie instalacji klimatyzacji nie może skutkować zmianą funkcji pomieszczeń. Nie dopuszcza się dokonywania przez Wykonawcę zmian konstrukcji budynku. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi: na wykonaną instalację na okres minimum 36 miesięcy, obejmujący serwis i bieżącą ich konserwację, na roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót na okres minimum 36 miesięcy, od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji i serwisowanie instalacji i urządzeń w ramach gwarancji przez okres minimum 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, w przypadku zaoferowania dłuższego okresu również w tym okresie. Serwis będzie obejmował obsługę urządzeń klimatyzacyjnych, wszystkie czynności wymagane gwarancją, wymianę filtrów oraz inne niezbędne czynności serwisowe zapewniające sprawne funkcjonowanie. Serwis będzie wykonywany min. 2 razy w roku, z czego raz przed sezonem letnim tj. przed 1 maja oraz po zakończeniu sezonu letniego, wypełnianie obowiązków wynikające z wymogów określonych przez producenta na warunkach określonych w umowie i stosownych przepisach. Dobór materiału i wyrobów w zakresie odpowiedzialności gwarancyjnej niezgodnych z zaleceniami PFU (w tym producenta) nie może spowodować utraty gwarancji od producenta urządzeń klimatyzacyjnych. Istotne postanowienia stron są zawarte w siwz i wzorze umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Termar B. Chlebicki, M. Wróbel spółka jawna, ul. Wyspiańskiego 18 D, 35-111 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 355470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 355470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 971700,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.