eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemętDostosowanie pomieszczeń przedszkola w Buczu do obowiązujących wymagań technicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Przemęt: Dostosowanie pomieszczeń przedszkola w Buczu do obowiązujących wymagań technicznych.
Numer ogłoszenia: 124153 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 065 5496071, fax 065 5496975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń przedszkola w Buczu do obowiązujących wymagań technicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i stropach - 652,69 m2 -malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - 482,26 m2 -malowanie technologią natrysku kroplowego - 170,43 m2 -wykonanie posadzki z płytek - 112,83 m2 -wykonanie stolarki drzwiowej: -ościeżnice drzwiowe drewniane 16 szt -skrzydła drzwiowe wewnętrzne 29,6 m2 -wykonanie stolarki okiennej: -montaż okien z PCW - 2,67 m2 -montaż podokienników zewnętrznych aluminiowych - 0.275 m -montaż miski ustępowej oraz umywalki z baterią dla niepełnosprawnych - 1 kpl -montaż misek ustępowych - 4 kpl -montaż umywalek z bateriami - 9 kpl -montaż kabiny prysznicowej - 1 kpl -wykonanie instalacji wod-kan. -wykonanie instalacji przeciwpożarowej -wykonanie instalacji elektrycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają, stanowiące integralną część siwz: - kosztorysy nakładcze - dokumentacja projektowa autorstwa: KAJOCH Kompleksowa Obsługa Budownictwa Kąkolewo, ul. Kwiatowa 12 64-113 Osieczna - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do - opracowania i przedstawienia dokumentacji powykonawczej, - przedstawienia atestów jakościowych wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych -opracowania i przedstawienia kosztorysu powykonawczego w oparciu o stawki, normy i narzuty z kosztorysu ofertowego i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia, wykonać zgodnie z aktualną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej siwz oraz umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty budowlane zbliżone, co do przedmiotu i wartości do niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi wykonawcze uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym - kierownik budowy Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodny z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych do siwz kosztorysów nakładczych 3. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. 5. Wykaz (stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) co najmniej 2 zamówień obejmujących roboty budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) zbliżonych, co do przedmiotu i wartości do niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat. 6. Dokument potwierdzający nadanie wykonawczych uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia osobie, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy przy niniejszym zamówieniu. 8. Dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy przy niniejszym zamówieniu. Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przemet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemęt ul. Jagiellońska 8 64-234 Przemęt pokój nr 16 w godzinach otwarcia Urzędu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemęt ul. jagiellońska 8 64-234 Przemęt pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.07.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.