eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW DO ZNAKÓW DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHEŁMIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Chełm: DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW DO ZNAKÓW DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHEŁMIE
Numer ogłoszenia: 124131 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmski.iap.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW DO ZNAKÓW DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHEŁMIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych i materiałów do znaków. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonuje podziału zamówienia na 3 części. CZĘŚĆ I ZADANIA: dostawa znaków drogowych Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI I zadania jest dostawa znaków drogowych zgodnie z poniższym zestawieniem. 1. Ograniczenie prędkości-B 33-10 szt., 30, 2. Ograniczenie prędkości-B 33-5 szt.,40, 3.Ograniczenie prędkości-B 33-5 szt., 50, 4.Koniec ogr. prędkości-B34-10 szt.,30, 5.Koniec ogr. prędkości- B34- 5 szt.,40, 6.Koniec ogr. prędkości- B34-5 szt.,50, 7.Tablice kierujące ograniczniki skrajni-U6c, U6d-10 szt.,tablica wąska, 8.Pierwszeństwo na zwężonym odcinku jezdni-D5, 10 szt., 9.STOP-B20-10 szt., 10.Dzieci-A17-10 szt., 11.Malowanie pasów-T19- 4 szt., 12. Aleksandria Niedziałowska-E4,2 szt.,Lewo/Prawo, 13.Zakaz Wyprzedzania-B25-4 szt., 14.Koniec zakazu wyprz.-B27-4 szt., 15.Zakaz ruchu w obu kierunkach-B1-6 szt., 16.Znak prowadzący na drodze objazdowej- F9- 15 szt., po 5 szt. w każdą stronę, 17.Roboty drogowe-A14-6 szt., 18.Zwężenie jezdni prawostronne-A12b-6 szt., 19.Zwężenie jezdni lewostronne-A12c-6 szt., 20.Nierówna droga-A11-6 szt., 21.Tablica prowadząca ciągła-U3c-8 szt. 22.Zapora drogowa pojedyńcza-U20a- 8 szt., 23.Zapora drogowa szeroka-U20b- 8 szt., 24.Tablice kierunkowe ograniczniki skrajni (bez podstawy)-U21a/b -25 szt., 25.Zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie przekraczającej...-B18-3 szt., 8t, 26.Zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie przekraczającej...-B18-3 szt.,10t, 27.Pachołki drogowe-U23c-10 szt., 28.Stadarnia-E17a-2 szt., 29.Stadarnia-E18a-2 szt. Razem: 208 szt. Wymagania dotyczące zamawianych znaków: 1.Znaki na podkładzie ocynkowanym z podwójna giętą krawędzią. 2.Folia odblaskowa I generacji. 3.Wielkość: średnie. 4.Znaki wraz z uchwytami. 5.Zamawiane znaki muszą być wykonane zgodnie z załącznikami Nr 1-4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 23 grudnia 2003 r., Nr 220, poz. 2181/. 6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24- miesięcznej gwarancji na zakupione znaki drogowe. 7.Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. CZĘŚĆ II ZADANIA: dostawa rur stalowych Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II zadania jest dostawa rur stalowych ocynkowanych w odcinkach 3,50 m i średnicy zewnętrznej 60,30 mm oraz grubości ścianki nie mniejszej niż 2,90 mm w ilości- 200,00 szt. oraz kotw płaskownika 60 x 6 mm o długości 20 cm (na szerokość łopaty). Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. CZĘŚĆ III ZADANIA: sukcesywna dostawa cementu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cementu portlandzkiego 42.5 R workowanego po 25,00 kg w ilości do 4,00 t. Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. Podana ilość cementu jest ilością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia. Oferty częściowe mogą obejmować część I, II i III zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź poszczególne jego części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 34.92.84.60-0, 44.11.12.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa znaków drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiotem zamówienia CZĘŚCI I zadania jest dostawa znaków drogowych zgodnie z poniższym zestawieniem. 1. Ograniczenie prędkości-B 33-10 szt., 30, 2. Ograniczenie prędkości-B 33-5 szt.,40, 3.Ograniczenie prędkości-B 33-5 szt., 50, 4.Koniec ogr. prędkości-B34-10 szt.,30, 5.Koniec ogr. prędkości- B34- 5 szt.,40, 6.Koniec ogr. prędkości- B34-5 szt.,50, 7.Tablice kierujące ograniczniki skrajni-U6c, U6d-10 szt.,tablica wąska, 8.Pierwszeństwo na zwężonym odcinku jezdni-D5, 10 szt., 9.STOP-B20-10 szt., 10.Dzieci-A17-10 szt., 11.Malowanie pasów-T19- 4 szt., 12. Aleksandria Niedziałowska-E4,2 szt.,Lewo/Prawo, 13.Zakaz Wyprzedzania-B25-4 szt., 14.Koniec zakazu wyprz.-B27-4 szt., 15.Zakaz ruchu w obu kierunkach-B1-6 szt., 16.Znak prowadzący na drodze objazdowej- F9- 15 szt., po 5 szt. w każdą stronę, 17.Roboty drogowe-A14-6 szt., 18.Zwężenie jezdni prawostronne-A12b-6 szt., 19.Zwężenie jezdni lewostronne-A12c-6 szt., 20.Nierówna droga-A11-6 szt., 21.Tablica prowadząca ciągła-U3c-8 szt. 22.Zapora drogowa pojedyńcza-U20a- 8 szt., 23.Zapora drogowa szeroka-U20b- 8 szt., 24.Tablice kierunkowe ograniczniki skrajni (bez podstawy)-U21a/b -25 szt., 25.Zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie przekraczającej...-B18-3 szt., 8t, 26.Zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie przekraczającej...-B18-3 szt.,10t, 27.Pachołki drogowe-U23c-10 szt., 28.Stadarnia-E17a-2 szt., 29.Stadarnia-E18a-2 szt. Razem: 208 szt. Wymagania dotyczące zamawianych znaków: 1.Znaki na podkładzie ocynkowanym z podwójna giętą krawędzią. 2.Folia odblaskowa I generacji. 3.Wielkość: średnie. 4.Znaki wraz z uchwytami. 5.Zamawiane znaki muszą być wykonane zgodnie z załącznikami Nr 1-4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 23 grudnia 2003 r., Nr 220, poz. 2181/. 6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24- miesięcznej gwarancji na zakupione znaki drogowe. 7.Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa rur stalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II zadania jest dostawa rur stalowych ocynkowanych w odcinkach 3,50 m i średnicy zewnętrznej 60,30 mm oraz grubości ścianki nie mniejszej niż 2,90 mm w ilości- 200,00 szt. oraz kotw płaskownika 60 x 6 mm o długości 20 cm (na szerokość łopaty). Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.60-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa cementu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cementu portlandzkiego 42.5 R workowanego po 25,00 kg w ilości do 4,00 t. Miejsce dostawy: baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu k/Chełma. Podana ilość cementu jest ilością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.