Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Kraków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem uszkodzonych w wyniku działania żywiołu elementów pasa drogi krajowej nr 75 w miejscowości Łabowa i nr 87 w miejscowości Obłazy Ryterskie
Numer ogłoszenia: 124083 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem uszkodzonych w wyniku działania żywiołu elementów pasa drogi krajowej nr 75 w miejscowości Łabowa i nr 87 w miejscowości Obłazy Ryterskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad remontem uszkodzonych w wyniku działania żywiołu elementów pasa drogi krajowej nr 75 w miejscowości Łabowa i nr 87 w miejscowości Obłazy Ryterskie w podziale na następujące części: Część 1 - obejmującą pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem uszkodzonych w wyniku działania żywiołu elementów pasa drogi krajowej nr 75 w km 82+350 - km 82+500 w miejscowości Łabowa, Część 2 - obejmującą pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem uszkodzonych w wyniku działania żywiołu elementów pasa drogi krajowej nr 87 w km 19+300 - km 19+720 w miejscowości Obłazy Ryterskie Przedmiot zamówienia obejmuje: -sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu zapewnienia osiągnięcia wysokiej jakości wykonywanych robót oraz ich terminowej realizacji zgodnej z projektem, specyfikacjami technicznymi i warunkami umowy (Etap I), -sprawowanie nadzoru inwestorskiego w okresie pierwszego roku gwarancji i rękojmi (Etap II). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Wykonawcy mogą złożyć jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną cześć tego zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesinienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na zabezpieczeniu /stabilizacji skarp/osuwisk. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie do wystawienia Protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu potwierdzającego zakończenie robót budowlanych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, składający ofertę Część 1 zamówienia na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże po jednej osobie spełniającej następujące wymagania: 1)osoba do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót drogowych - Koordynatora: -minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, -minimalne doświadczenie: 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu/kierowaniu robotami drogowymi, w tym na stanowisku Inspektora Nadzoru robót drogowych zrealizowanie 2 nadzorów nad budową lub przebudową lub remontem drogi/ulicy klasy min. G. 2) osoba do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych/mostowych: -minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej/mostowej, -minimalne doświadczenie: 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu/kierowaniu robotami konstrukcyjno - budowlanymi/mostowymi, w tym na stanowisku Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych/mostowych zrealizowanie 2 nadzorów nad wykonaniem konstrukcji oporowych/fundamentów (pali) lub budową / przebudową obiektu mostowego. 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji geologa: - minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: kwalifikacje do wykonywania prac geologicznych kategorii nr VI lub VII względnie odpowiadające im uprawnienia branżowe nr 06 lub 07 oraz doświadczenie na stanowisku geologa przy realizacji dwóch zadań. Wykonawca, składający ofertę na Część 2 zamówienia na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby spełniające następujące wymagania: 1)do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych/ mostowych - Koordynatora: -minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej/mostowej, -minimalne doświadczenie: 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu/kierowaniu robotami konstrukcyjno - budowlanymi/mostowymi, w tym na stanowisku Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych/mostowych zrealizowanie 2 nadzorów nad wykonaniem konstrukcji oporowych/fundamentów (pali) lub budową / przebudową obiektu mostowego. 2) do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót drogowych: -minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, -minimalne doświadczenie: 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu/kierowaniu robotami drogowymi, w tym na stanowisku Inspektora Nadzoru robót drogowych zrealizowanie 2 nadzorów nad budową lub przebudową lub remontem drogi/ulicy klasy min. G. 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji Geologa: - minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: kwalifikacje do wykonywania prac geologicznych kategorii nr VI lub VII względnie odpowiadające im uprawnienia branżowe nr 06 lub 07 oraz doświadczenie na stanowisku geologa przy realizacji dwóch zadań. Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części zamówienia: a) osoba wskazana dla Części 1 do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót drogowych - Koordynatora może również zostać zaproponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót drogowych dla Części 2, b) osoba wskazana dla Części 2 do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych/mostowych - Koordynatora może również zostać zaproponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych/mostowych dla Części 1, c) funkcję Geologa na obu częściach zamówienia może pełnić ta sama osoba.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z złączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgosdnie z zapisami SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego, - na wniosek Wykonawcy osobiście w siedzibie Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w okresie wykonywania robót budowlanych do zakończenia i rozliczenia zadań będących przedmiotem nadzoru oraz w pierwszym roku okresu gwarancji i rękojmi każdego zadania. Szacuje się, że realizacja zamówienia będzie trwała: Dla części 1: około 15 miesięcy, licząc od daty przekazania terenu budowy, w tym: -Etap I - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi od dnia przekazania terenu budowy do odbioru ostatecznego robót budowlanych, tj. ok. 3 miesiące. -Etap II - sprawowanie nadzoru inwestorskiego w okresie pierwszego roku gwarancji i rękojmi - 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru ostatecznego robót budowlanych. Dla części 2: około 16 miesięcy, licząc od daty przekazania terenu budowy, w tym: -Etap I - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi od dnia przekazania terenu budowy do odbioru ostatecznego robót budowlanych, tj. ok. 4 miesiące. -Etap II - sprawowanie nadzoru inwestorskiego w okresie pierwszego roku gwarancji i rękojmi - 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru ostatecznego robót budowlanych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obejmująca pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem uszkodzonych w wyniku działania żywiołu elementów pasa drogi krajowej nr 75 w km 82+350 - km 82+500 w miejscowości Łabowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu zapewnienia osiągnięcia wysokiej jakości wykonywanych robót oraz ich terminowej realizacji zgodnej z projektem, specyfikacjami technicznymi i warunkami umowy (Etap I), -sprawowanie nadzoru inwestorskiego w okresie pierwszego roku gwarancji i rękojmi (Etap II).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obejmująca pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem uszkodzonych w wyniku działania żywiołu elementów pasa drogi krajowej nr 87 w km 19+300 - km 19+720 w miejscowości Obłazy Ryterskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu zapewnienia osiągnięcia wysokiej jakości wykonywanych robót oraz ich terminowej realizacji zgodnej z projektem, specyfikacjami technicznymi i warunkami umowy (Etap I), -sprawowanie nadzoru inwestorskiego w okresie pierwszego roku gwarancji i rękojmi (Etap II).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





