eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Remont gruntowych dróg gminnych 2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-20

Cewice: Remont gruntowych dróg gminnych 2015.
Numer ogłoszenia: 124081 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gruntowych dróg gminnych 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Cewice w roku 2015, zgodnie z zakresem przedstawionym w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszego postępowania. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące drogi: 1)Remont istniejącej nawierzchni drogowej dz. nr 166/3 na Osiedlu 40-lecia PRL w Cewicach, dopasowanie spadków poprzecznych do istniejących warunków (od 0,5% do 2%), przełożenie powierzchni istniejącej kostki 7,5 m2 (nowa podsypka cementowo-piaskowa, mieszanka w stosunku 1:3), rozebranie nawierzchni betonowych wraz z odwiezieniem na miejsce wskazane przez UG Cewice (214 m2 ), rozebranie krawężników betonowych (75mb), profilowanie i przygotowanie podłoża do układania warstw konstrukcyjnych (305 m2), ułożenie krawężników na ławie betonowej z oporem 80mb, ułożenie oporników drogowych na lawie betonowej z oporem 18mb, warstwa z kruszywa łamanego 20cm na powierzchni 265 m2, nawierzchnia z kostki betonowej o grubości co najmniej 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości co najmniej 5 cm - mieszanka w stosunku 1:3 (265 m2). 2)Doprowadzenie wód opadowych do rowu przy drodze wojewódzkiej nr 214 w miejscowości Bukowina oraz wzmocnienie krawędzi jezdni asfaltowej - wstawienie krawężnika drogowego na łąwie betonowej z oporem na długości 64mb (na zjeździe należy zastosować krawężnik najazdowy, krawężnik ułożyć w sposób umożliwiający dopływ wody do wpustu ulicznego), ułożenie ścieku z płyt ażurowych - wprowadzenie wody do rowu przy granicy z drogą wojewódzką (płytami wyłożyć płaszczyznę skarpy rowu na powierzchni 2,4 m2), warstwa pospółki o grubości co najmniej 15cm, podsypka pod płyty oraz wyrównanie pobocza 3)Remont istniejącej nawierzchni dz. nr 137/17 w Osowie Lęborskim - położenie mieszanki mineralno-asfaltowej na nawierzchni brukowo-kamiennej (droga gminna w Osowie Lęborskim), zachować spadek poprzeczny jezdni 1,5-3% zgodnie ze stanem istniejącym, oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych 1010 m2 (ilość emulsji asfaltowej 0,6l/ m2), regulacja wpustów ulicznych - 2 kpl, regulacja studni kanalizacyjnych - 2 kpl, ułożenie asfaltowej warstwy wyrównawczo-wzmacniającej na istniejącym podłożu kamiennym o grubości 3cm (504 m2), ułożenie asfaltowej warstwy ścieralnej AC 0/8 o grubości minimalnej 3cm (504 m2), roboty przygotowawcze - rozbiórka betonowego utwardzenia wjazdu i dowiązanie się do istniejącej nawierzchni (cięcie krawędzi + posmarowanie styku asfaltem), regulacja pionowa studzienek i wpustów dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych. 4)Utwardzenie drogi do cmentarza w Siemirowicach o szerokości 4m (długość 320m), profilowanie na całej długości ze ścinką poboczy i poszerzeniem poboczy po obu stronach drogi na szerokość 0,2m, ułożenie warstwy kruszywa łamanego frakcja 0/32mm na szerokości 4m, długości 320m i grubości co najmniej 10cm 5)Utwardzenie drogi do ul. Wądolnik w miejscowości Łebunia na długości 150m - wybrane odcinki - szerokość drogi wynosi 3m, profilowanie na długości 150m (ścinka poboczy do szerokości drogi, tj 4m), ułożenie warstwy odsączającej na długości 150m o grubości co najmniej 10cm, ułożenie warstwy kruszywa łamanego frakcja 0/32mm na szerokości 3m, długości 150m i minimalnej grubości 10cm. 6)Remont drogi gminnej w miejscowości Oskowo na dz. nr 81/2 - nawierzchnia asfaltowa na powierzchni 520 m2 , położenie nowej nawierzchni asfaltowej od mostu na dole drogi wojewódzkiej nr 212 (min. 3,7m szerokości), oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową (0,6l/ m2) istniejącej nawierzchni asfaltowej na powierzchni 520 m2, wykonanie dywanika asfaltowego o grubości minimalnej po zagęszczeniu 3cm - masa mineralno-bitumiczna na powierzchni 520 m2. 7)Skarpowanie rowów odwadniających drogę gminną na odcinku Popowo-Dzięcielec - dz. nr 113, pogłębienie i skarpowanie istniejących rowów odwadniających na długości 1200m (rów trapezowy o szerokości dna 0,4m - skarpa rowu o pochyleniu 1:1,5) 8)Profilowanie drogi gminnej w miejscowości Pieski - dz. nr 86, 89 od Sali gimnastycznej w kierunku szkoły na długości 510mb (ścinka poboczy po obu stronach drogi na szerokości 0,5m), warstwa kruszywa łamanego frakcja 0/32mm na szerokości 3m, długości 510m i minimalnej grubości 10cm. 9)Profilowanie drogi gminnej w miejscowości Karwica - dz. nr 227/1 na długości 290m (ścinka poboczy po obu stronach drogi na szerokości 0,5m), szer. dr. 2,5m,warstwa kruszywa łamanego frakcja 0/32mm na szerokości 2,5m, długości 290m i minimalnej grubości 10cm. 10)Profilowanie drogi w miejscowości Unieszyno-Osada Leśna - dz. nr 132/1 na długości 150m (ścinka poboczy po obu stronach drogi na szerokości 0,5m), warstw kruszywa łamanego frakcja 0/32mm na szerokości 3m, długości 150m i minimalnej grubości 10cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)Przedmiar robót b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających remontu dróg do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Każda oferta musi zawierać: a)formularz oferty b)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy c)oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy a)oświadczenie o przynależności lub nie do grupy kapitałowej i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do grupy kapitałowej b)stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty; c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d)wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy e)zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów do dyspozycji - jeżeli dotyczy W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych dokumentów w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty lub oświadczenia zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy PZP Zamawiający żąda aby: 1)dokumenty wymagane odnośnie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy zostały złożone wspólnie przez Wykonawców, zaś odnośnie spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy osobno przez każdego Wykonawcę; 2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich; 3)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające ten fakt. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z zasadami opisanymi w art. 26 ust 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a.Zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu b.Sposobów wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c.Charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d.Zakresu i udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swej ofercie wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1, określonych powyżej dla niniejszego postępowania Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, określonych powyżej dla niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany treści zawartej umowy wymagają po rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej i są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907 z późn.zm.). 2.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż strony umowy wyrażają zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: 1)Zmiany dotyczące przewidzianego terminu zakończenia robót: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe oraz warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów. b)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie robót, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przypadku odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2)Zmiany dotyczące podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany. 4.Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie uwzględniający warunki zmiany umowy określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 11:00, miejsce: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.