eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Dostawa sprzêtu komputerowego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-07-07

P³ock: Dostawa sprzêtu komputerowego
Numer og³oszenia: 124055 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Filia w P³ocku , ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 36 72 221, faks 24 36 72 221.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa sprzêtu komputerowego, z podzia³em na zadania: Zadanie 1 - Komputery osobiste, Monitory ekranowe; Zadanie 2 -Komputery przeno¶ne, Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów; Zadanie 3 - Drukarki i plotery. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ udzielenia w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówieñ uzupe³niaj±cych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.70.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szych warunków zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szych warunków zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szych warunków zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szych warunków zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szych warunków zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz Oferta wraz z za³±cznikami stanowi±cy za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SIWZ wype³niony i podpisany przez osobê/-y upe³nomocnion±/-e do reprezentowania Wykonawcy; 2.Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik, do oferty mus zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci, co do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pe³nomocnictwo do pe³nienia tej funkcji podpisane byæ musi przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z Wykonawców i winno byæ do³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3.Zobowi±zanie innych podmiotów na podstawie art.26 ust.2b Ustawy Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 4 do Rozdzia³u II SIWZ - je¿eli dotyczy! 4. Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art.24 ust 2 pkt.5, albo informacja o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do Rozdzia³u II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Warunki zmiany tre¶ci umowy: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy - zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, za zgod± obu stron. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionej poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: 2.1.1. wykonanie zamówienia w okre¶lonym terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego; 2.1.2. dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie. Si³a wy¿sza jest to zdarzenie, którego strony nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zañ (np. klêski ¿ywio³owe, dzia³ania wojenne, strajki, inne zdarzenia losowe); 2.1.3. w nastêpstwie wyd³u¿onych (wykraczaj±cych poza terminy okre¶lone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzêdowych. 2.2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia tj. zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku urz±dzeñ objêtych przedmiotem zamówienia - w tym przypadku Wykonawca mo¿e zaoferowaæ inny model urz±dzenia o parametrach nie gorszych ni¿ z³o¿one w ofercie. 2.3. Pozosta³e zmiany: 2.3.1. ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, 2.3.2. zmiany przedstawiciela stron umowy lub zmiany osób nadzoruj±cych ze strony Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy, 2.3.3. inne ni¿ wymieniona si³a wy¿sza zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i do zapobie¿enia uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami SIWZ. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest przed³o¿enie przez jedn± ze Stron niniejszej umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzaj±cym zasadno¶æ dokonania tej zmiany oraz sporz±dzenie protoko³u.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl, www.pw.plock.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Warszawska Filia w P³ocku, ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, pok. nr 5, fax. (24) 36-72-221.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 08:45, miejsce: Politechnika Warszawska Filia w P³ocku, ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, pok. nr 5,.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Komputery osobiste, Monitory ekranowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Komputer - typ 1 - szt. 16 Komputer - typ 2 - szt. 3 Komputer - typ 3 - szt. 1 Monitor LCD - typ 1 - szt. 3 Monitor LCD - typ 2 - szt. 2.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Komputery przeno¶ne, Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Komputer przeno¶ny - typ 1 - szt. 1 Komputer przeno¶ny - typ 2 - szt. 1 Komputer przeno¶ny - typ 3 - szt. 1 Podzespo³y i wyroby komputerowe - szt. 4 - dysk SSD - dysk HDD.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Drukarki i plotery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne A3 - szt. 1.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.