eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 150 000 litrów dla jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni Kontroler-20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Gdynia: Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 150 000 litrów dla jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni Kontroler-20
Numer ogłoszenia: 124024 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89524 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 150 000 litrów dla jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni Kontroler-20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego w ilości 150 000 litrów dla jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni Kontroler-20, na zasadach określonych w projekcie umowy. 2. Olej napędowy musi spełniać wymogi określone w aktualnych i obowiązujących normach ON PN-EN 590 oraz odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz musi być dostosowane do pory roku i warunków pogodowych. 3. Miejsce dostawy przy nabrzeżu na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego w Gdyni, mieszczącej się w Gdańsku ul. Pokładowa 9, 80-561 Gdańsk. 4. Sposób dostawy: autocysterna. 5. Sukcesywne dostawy następować będą na podstawie zamówień częściowych, wg zasad określonych w załączonym projekcie umowy uzgodnionych każdorazowo drogą telefoniczna potwierdzona fax-em lub e-mailem. 6. Podana wielkość zamówienia (150 000 litrów) jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmniejszeniu zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7. Dostawy paliwa realizowane będą w terminie do 36 miesięcy od dnia 01.09.2016 r. do dnia 31.08.2019 r. lub do wyczerpania (wykorzystania) kwoty wynagrodzenia określonej w formularzu oferty. 8. Miesięczna, szacunkowa wielkość dostaw wynosi około 4 200 litrów; najczęściej podzielone na dwie dostawy w miesiącu. Minimalna wielkość jednorazowej dostawy 2 000 litrów, maksymalna 3 500 litrów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać zgodnie i na zasadach określonych w projekcie umowy - (wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi II część SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II SIWZ § 7 Umowy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOOPAŁ Ossowski, Stenka Sp.j., ul. Krasickiego 1, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 490000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 546120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 533205,00 / Oferta z najwyższą ceną: 562725,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.