eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług w zakresie- przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów oraz części/podzespołów, - przechowywania (parkowania) pojazdów, - przechowywania części/podzespołów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Lublin: Świadczenie usług w zakresie: - przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów oraz części/podzespołów, - przechowywania (parkowania) pojazdów, - przechowywania części/podzespołów
Numer ogłoszenia: 124021 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 46 47 427, faks 081 46 47 427.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie: - przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów oraz części/podzespołów, - przechowywania (parkowania) pojazdów, - przechowywania części/podzespołów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie obejmuje świadczenie usług w zakresie: - przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów oraz części/podzespołów, - przechowywania (parkowania) pojazdów, - przechowywania części/podzespołów, znajdujących się w dyspozycji Sądu Rejonowego w Lublinie. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na trzy zadania. Zadanie nr 1 - obejmuje usługi przemieszczania (holowania/przewożenia) pojazdów oraz części/podzespołów. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie określić faktycznych ilości przemieszczeń. Zamawiający informuje, że w ramach umowy zawartej dnia 3 czerwca 2009 r.(obowiązującej przez 12 miesięcy) Wykonawca przez pierwsze 10 miesięcy trwania tej umowy przeholował 3 samochody o dmc nieprzekraczającej 3,5 t. Zgodnie z zapisami tej umowy w przypadku zmiany miejsca przechowywania (parkowania) pojazdów i/lub części/podzespołów Wykonawca zobowiązany będzie do przemieszczenia pojazdów oraz części/podzespołów na nowe miejsce. Na koniec miesiąca kwietnia 2010 r. przechowywanych było 12 samochodów o dmc nieprzekraczjącej 3,5 t oraz części/podzespoły dotyczące dwóch spraw sądowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do s.i.w.z. Zadanie nr 2 - obejmuje usługi przechowywania (parkowania) pojazdów. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie określić faktycznych ilości przechowywanych (parkowanych) pojazdów oraz czasu ich parkowania. Zamawiający informuje, że w ramach umowy zawartej dnia 1 czerwca 2009 r.(obowiązującej przez 12 miesięcy) do końca miesiąca kwietnia 2010 r. przechowywanych (parkowanych) było 36 samochodów o dmc nieprzekraczajacej 3,5 t. Średni czas parkowania (przechowywania) pojazdu wynosił 183 doby. W pierwszym miesiącu obowiązywania umowy tj. w czerwcu 2009 r. przechowywane były 33 samochody o dmc nieprzekraczającej 3,5 t. W miesiącu kwietniu 2010 r. takich samochodów było 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do s.i.w.z.. Zadanie nr 3 - obejmuje usługi przechowywania części/podzespołów. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest w stanie określić faktycznych ilości przechowywanych części/podzespołów a także czasu ich przechowywania. Zamawiający informuje, że w ramach umowy zawartej dnia 1 czerwca 2009 r. (obowiązującej przez 12 miesięcy) Wykonawca przez wszystkie dni m-ca VI, VII i VIII 2009 r. przechowywał części/podzespoły na powierzchni 18 m2, a od m-ca IX 2009r. do IV 2010 r. części/podzespoły przechowywane były na powierzchni 13,45 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1c do s.i.w.z..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 98.35.11.10 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie tego warunku zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem uprawnień do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, czyli wykażą się posiadaniem ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy (ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.) - dotyczy zadania nr 1. W przypadku zadania nr 2 i 3 ocena spelnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie tego warunku - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie tego warunku - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie tego warunku - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie tego warunku - dotyczy zadania nr 1, 2 i 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powinien złożyć: a) wypełniony formularz ofertowy, b) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumencie, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie nr 1: 1) Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie rozpoczęcia świadczenia usług w terminie określonym w ust. 3 w przypadku, jeśli niniejsza Umowa zostanie zawarta po 5 czerwca 2010 r.. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do świadczenia usług od dnia podpisania Umowy. Zadanie nr 2: 1) Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie rozpoczęcia świadczenia usług w terminie określonym w ust. 3 w przypadku, jeśli niniejsza Umowa zostanie zawarta po 1 czerwca 2010 r. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do świadczenia usług od dnia podpisania Umowy, 2) Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmiany lokalizacji parkingu pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego zapisami s.i.w.z. oraz niniejszej Umowy. Koszt przetransportowania pojazdów na nowy parking poniesie Wykonawca. Zadanie nr 3: 1) Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie rozpoczęcia świadczenia usług w terminie określonym w ust. 3 w przypadku, jeśli niniejsza Umowa zostanie zawarta po 1 czerwca 2010 r. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do świadczenia usług od dnia podpisania Umowy, 2) Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmiany lokalizacji pomieszczenia/ń pod warunkiem, że będzie/ą on/one spełniał/y wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego zapisami s.i.w.z. oraz niniejszej Umowy. Koszt przewiezienia części/podzespołów w nowe miejsce poniesie Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krakowskie Przedmieście 76; 20-950 Lublin (pierwsze piętro, pokój 27).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu ul. Krakowskie Przedmieście 78 (pokój nr 1) lub w pokoju nr 14 (ul. Krakowskie Przedmieście 76) albo przesłać pocztą (firmą kurierską) na adres wskazany przez Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.