Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Tursk: Dostawę bonów towarowych do Domu Pomocy Społecznej w Tursku
Numer ogłoszenia: 123896 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Tursku , Tursk 28, 69-200 Tursk, woj. lubuskie, tel. 095 7553285/86, faks 095 7552075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpstursk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dpstursk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę bonów towarowych do Domu Pomocy Społecznej w Tursku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych do Domu Pomocy Społecznej w Tursku w nominałach i w ilościach: - po 10 zł w ilości 2024 sztuk, - po 20 zł w ilości 1840 sztuk, - po 50 zł w ilości 736 sztuk. Dostawa bonów odbędzie się w dwóch transzach: I transza w nominałach i w ilościach: - po 10 zł w ilości 920 sztuk, - po 20 zł w ilości 920 sztuk, - po 50 zł w ilości 368 sztuk. II transza w nominałach i w ilościach: - po 10 zł w ilości 1104 sztuk, - po 20 zł w ilości 920 sztuk, - po 50 zł w ilości 368 sztuk. Wykonawca zapewnia honorowanie bonów w punktach handlowych i usługowych położonych w obrębie administracyjnym następujących miast: Sulęcin, Słubice, Świebodzin, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp. z wyłączeniem kiosków i stoisk luźno stojących. Przez określenie -bon towarowy- należy rozumieć w powszechnym jego znaczeniu, jako dokument wydany w formie papierowej, uprawniający jego posiadacza do dokonywania zakupów w punktach handlowych i usługowych. Bony towarowe winny być odpowiednio zabezpieczone przed fałszerstwem. Na każdym egzemplarzu bonu towarowego powinny być wyraźnie widoczne: zabezpieczenia, data jego ważności oraz nominał. Termin ważności bonów: minimum do dnia 31 marca 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia I transzy o 20 % jej wartości nominalnej i II transzy o 20 % jej wartości nominalnej , tj. do 80 % wartości nominalnej całego zamówienia. Zamawiający przewiduje dostawę bonów w transzach i terminach określonych w załączonym wzorze umowy. Wykaz placówek wraz z adresami, w których może nastąpić realizacja przedmiotu zamówienia, należy dołączyć do oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171, poz. 1058) - załącznik nr 2, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 171, poz. 1058) - załącznik nr 3, - Wykaz placówek wraz z adresami, w których może nastąpić realizacja przedmiotu zamówienia, - aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zaleca aby informację zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa- lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. UWAGA. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ilość placówek - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpstursk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69 - 200 Sulęcin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 08:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego Tursk 28,69-200 Sulęcin , w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.