Og³oszenie z dnia 2010-05-14
Bia³ystok: Dostawa artyku³ów kancelaryjno - biurowych
Numer og³oszenia: 123857 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3519, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 7498513, faks 0-85 7498419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa artyku³ów kancelaryjno - biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artyku³ów kancelaryjno - biurowych.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRA£A SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRA£A SPÓ£KA JAWNA
- GRAFIX K. Olszewska - Piotrowska, M. Tyra³a sp. jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 BIA£YSTOK, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 43318,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 29048,16
Oferta z najni¿sz± cen±: 29048,16 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 37611,27
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 70-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostêpny o ustalonych standartach jako¶ciowych, a warto¶æ szacunkowa nie przekracza 125 ty¶. euro. Uzasadnienie prawne: Art. 70 UPzp. mówi, i¿ Zamawiajacy mo¿e udzieliæ zamówienia w trybie zapytania o cenê , je¿eli przedmiotem zamówienia s± dostawy powszechnie dostêpne o ustalonych standartach jako¶ciowych, a warto¶æ zamówienia jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 UPzp. ( tj. 125 ty¶. euro) Wyja¶nienie wyboru trybu: Zamawiajacy spe³nia warunki o których mowa w art. 70Upzp. w zwi±zku z tym, zastosowanie trybu zapytania o cenê o udzielenie zamówienia w ww. trybie jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2026 rok.
- Us³uga sprz±tania w Prokuraturze Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz w podleg³ych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w ¶rodki higieniczno - sanitarne i ¶rodki czysto¶ci.
- Kompleksowa us³uga serwisowa w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych - wykonywania przegl±dów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostêpno¶ci w oparciu o posiadan± macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wy³onienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagielloñskiego w Krakowie (z wy³±czeniem UJ Collegium Medicum).
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artyku³ów biurowych
- Sukcesywne dostawy ró¿nych artyku³ów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
wiêcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





