eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Remont pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim ul.Sądowa 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Ostrów Wielkopolski: Remont pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim ul.Sądowa 2
Numer ogłoszenia: 123722 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Sądowa 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5926103, faks 062 5926160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ostrow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim ul.Sądowa 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: 1. REMONT POMIESZCZEN BIUROWYCH - POZIOM I 1.1 Roboty budowlane 1.1.1 Wymiana okien - 20,012 m2, 1.1.2 Rozebranie ścianek działowych - 12,356 m2, 1.1.3 Ścianki działowe - 5,774 m2, 1.1.4 Tynki wewnętrzne - 42,94 m2, 1.1.5 Płytki ścienne 30 x 60 cm - 28,848 m2, 1.1.6 Płytki podłogowe 40 x 40 cm - 7,39 m2 1.1.7 Ułożenie nadproży prefabrykowanych - 1,49 m, 1.1.8 Malowanie ścian i sufitów - 360,719 m2, 1.1.9 Posadzka z paneli podłogowych (materiał Zamawiającego) - 56,37 m2, 1.1.10 Montaż żaluzji vertikalnych - 28,097 m2, 1.1.11 Obudowa wc geberit - 2,329 m2, 1.1.12 Kanały wentylacyjne - 4 kpl., 1.1.13 Drzwi - 8 kpl. 1.2 Roboty sanitarne 1.2.1 Pion kanalizacyjny PCV dn. 160 mm - 17 m, 1.2.2 Wpust ściekowy - 1 szt. 1.1.3 Oczko ustępowe na elemencie montażowym obudowanym - 1 kpl. 1.2.4 Bidet na elemencie montażowym obudowanym - 1 kpl. 1.2.5 Umywalka podwójna - 1 kpl. 1.2.6 Bateria umywalkowa - 2 kpl. 1.3 Roboty elektryczne 1.3.1 Przewód podtynkowy 3 x 1,5 mm2 - 21 m, 1.3.2 Przewód podtynkowy 3 x 2,5 mm2 - 21 m, 1.3.3 Przewód kabelkowy 5 x 6 mm2 - 20 m, 1.3.4 Oprawy oświetleniowe z żarówkami energoosczędnymi - 4 kpl. 1.3.5 Dostawa, montaż i uruchomienie elektrycznej suszarki do rąk - 1 kpl. 2. REMONT POMIESZCZEN BIUROWYCH - POZIOM II 2.1 Roboty budowlane 2.1.1 Wymiana okien - 17,427 m2, 2.1.2 Ułożenie nadproży prefabrykowanych - 2,09 m, 2.1.3 Tynki gipsowe - 291,182 m2, 2.1.4 Okładziny g-k stropów - 66,15 m2, 2.1.5 Roboty malarskie - 366,573 m2, 2.1.6 Posadzka z paneli C4 - 63,94 m2, 2.1.7 Dostawa i montaż żaluzji vertikalnych - 34,07 m2 2.1.8 Ścianki działowe - 13,207+1,633+14,31 m2, 2.1.9 Sufity podwieszone - 2,73 m2, 2.1.10 Płytki ścienne - 13,485 m2, 2.1.11 Kanały wentylacyjne - 6 szt., 2.1.12 Drzwi - 7 kpl. 2.1.13 Zabudowa wnęki - 1 kpl. 2.2 Roboty sanitarne 2.2.1 Rurociągi PVC 25 mm - 12 m, 2.2.2 Baterie umywalkowe - 1kpl., 2.2.3 Rurociągi PCV dn. 160 mm - 4,0 m, 2.2.4 Oczko ustępowe Geberit - 1 kpl., 2.2.5 Umywalka z półnogą - 1 kpl. 2.3 Roboty elektryczne 2.3.1 Przewód wtynkowy - 596,12 m, 2.3.2 Montaż opraw oświetleniowych swietlówkowych - 10 kpl., 2.3.3 Montaż opraw oświetleniowych żarowych - 4 szt., 2.3.4 Montaż łączników oświetlenia - 12 szt. 2.3.5 Montaż gniazd wtykowych - 25 szt. 3. REMONT POMIESZCZEN SERWEROWNI 3.1 Roboty budowlane 3.1.1 Nadproża prefabrykowane - 1,49 m, 3.1.2 Witryna aluminiowa ze szkłem wytłumiającym hałas - 7,387 m2, 3.1.3 Drzwi do witryny aluminiowej ze szkłem wytłumiającym hałas - 2,05 m2, 3.1.4 Posadzka antystatyczna - 14,24 m2, 3.1.5 Montaż drzwi antywłamaniowych (D-6 rys. nr 9). 3.2 Roboty sanitarne 3.2.1 Zmiana miejsca lokalizacji wewnętrznego, istniejącego urządzenia klimatyzacyjnego - 1kpl., 3.2.2 Dostawa, montaż i uruchomienie nowego urządzenia klimatyzacyjnego - 1 kpl. 3.3 Roboty elektryczne 3.3.1 Scalenie instalacji elektrycznej - 1 kpl. 4. REMONT POMIESZCZENIA BIURA GŁÓWNEJ KSIEGOWEJ 4.1 Roboty budowlane 4.1.1 Zamurowanie otworów drzwiowych - 1,446 m3, 4.1.2 Nadproże nad drzwiami wejściowymi - 1,49 m, 4.1.3 Tynki wewnętrzne - 9,504 m2, 4.1.4 Tynki gipsowe ścian - 71,77 m2, 4.1.5 Tynki gipsowe sufitu - 18,725 m2, 4.1.6 Roboty malarskie - 90,822 m2, 4.1.7 Drzwi - 2 kpl. 4.2 Roboty elektryczne 4.2.1 Scalenie instalacji elektrycznej oświetleniowej - 1 kpl. 5. REMONT POMIESZCZENIA BIUROWEGO 5.1 Roboty budowlane 5.1.1 Zamurowanie otworu drzwiowego - 1,68 m3, 5.1.2 Wymurowanie ściany oddzielającej - 3,094 m3, 5.1.3 Tynki wewnętrzne - 25,53 m2, 5.1.4 Tynki gipsowe ścian - 71,77 m2, 5.1.5 Tynki gipsowe sufitu - 11,18 m2, 5.1.6 Roboty malarskie - 84,019 m2, 5.1.7 Drzwi wejściowe antywłamaniowe - 1 kpl. 5.2 Roboty sanitarne 5.2.1 Roboty demontażowe - 1 kpl. 5.3 Roboty elektryczne 5.3.1 Scalenie instalacji elektrycznej oświetleniowej - 1 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokosci 5000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007r.Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 Nr 171 poz.1058 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: a wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie roboty ogólnobudowlane, na kwotę nie mniejszą niż 180 000, 00 zł,netto b dysponuje osobami, które: należą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymują się następującymi uprawnieniami budowlanymi: - kierownik budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót sanitarnych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacji, - kierownik robót elektrycznych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy załącznik nr 1, 6. dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 7. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt.VI siwz dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż wykonawca spełnia wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymują się następującymi uprawnieniami budowlanymi: a. kierownik budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , b. kierownik robót sanitarnych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, c. kierownik robót elektrycznych uprawnienia w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 , 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali przynajmniej dwie roboty ogólnobudowlane na kwotę nie mniejszą niż 180 000,00 zł.netto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik nr 5, 3. Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 6, C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.D w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie A.1, A.4,A.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ostrow.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim, 63-400 Ostrów Wielkopolski ul.Sądowa 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim,63-400 Ostrów Wielkopolski ul.Sądowa 2- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.