Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Bielsko-Biała: Wykonanie elektroniczno-mechanicznych blokad przejściowych z systemem kontroli dostępu uzupełnionym rejestracją zdarzeń
Numer ogłoszenia: 123716 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1328, ul. Piotra Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4961211, fax 033 4961325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa1328.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elektroniczno-mechanicznych blokad przejściowych z systemem kontroli dostępu uzupełnionym rejestracją zdarzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie elektroniczno-mechanicznych blokad przejściowych z systemem kontroli dostępu uzupełnionym rejestracją zdarzeń. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie samodzielnego systemu kontroli dostępu do JW 1328 w tym: -montaż 2 bramek obrotowych(wejście,wyjście) z pasywnymi czytnikami kart dostępu bezpośredniego zbliżenia -montaż 2 zew. pasywnych czytników kart dostępu, integracja ze szlabanem -montaż automatyki do istniejącego szlabanu -wykonanie(instalacja) systemu identyfikacji osób, archiwizacja zdarzeń oraz zarządzanie systemem kontroli dostępu w oparciu o istniejące stanowisko komputerowe z wykorzystaniem dedykowanego przez producenta systemu kontroli dostępu oprogramowania integracja czytników bramek obrotowych oraz czytników zewnętrznych szlabanu z systemem kontroli dostępu oraz komputerowym systemem identyfikacji zdarzeń; -montaż automatyki wraz z systemem zabezpieczeń do otwieraniabramy przesuwnej o szerokości powyżej 8 m -wymiana kamery zew. z obiektywem wąskokątnym na zew. z obiektywem szerokokątnym montaż 2 kamer zew. szerokokątnych, wpięcie ich do istniejącego systemu monitoringu zakup 1200 pasywnych kart zbliżeniowych Zakres zamówienia obejmuje wykonanie samodzielnego systemu kontroli dostępu do WKU w Bielsku-Białej montaż 2 bramek obrotowych (wejście,wyjście) z pasywnymi czytnikami kart dostępu bezpośredniego zbliżenia wraz z transformatorem bezpieczeństwa montaż słupka demontowanego z poprzeczkami zakup i montaż komputera i osprzętu do wizualizacji SSWiN i KD wraz z oprogramowaniem i modułem internetowym wykonanie(instalacja) systemu identyfikacji osób, archiwizacji zdarzeń oraz zarządzanie systemem kontroli dostępu w oparciu o stanowisko komputerowe (tablica synoptyczna) z wykorzystaniem dedykowanego przez producenta systemu kontroli dostępu oprogramowania; integracja czytników bramek obrotowych oraz czytników bramek i drzwi z systemem identyfikacji zdarzeń zakup i montaż wideodomofonu zakup i montaż centrali alarmowej klasy S wraz z podcentralami zakup i montaż 3 sztuk klawiatury strefowej i LCD zakup 100 pasywnych kart zbliżeniowych Zakres przedsięwzięcia: wykonanie projektu technicznego, zakup, montaż
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.13.10 - System do rejestrowania obecności Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.13.10 - System do rejestrowania obecności .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie będzie wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 oraz nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy- prawo zamówień publicznych.Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie doswiadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zadań.Wykonanie lub wykonywanie minimum jednej dostawy w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (co najmniej jedna dostawa potwierdzona odpowiednim dokumentem np. referencje). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Dział II art. 24 ust 1 pkt. 4, 5, 6, 7 , 8 i 9 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznej ochrony osób i mienia (Podstawa: art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221).. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyższej Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych Licencję pracownika zabezpieczenia technicznego Świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4. Przedmiot zamówienia Wykonawca musi wykonać w oparciu o następujące dokumenty: Norma Obronna: NO-04 - A004-Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe, Arkusze 1÷ 8; Polska Norma: PN- 93/ E-08390/14 - Systemy alarmowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielscy-spadochroniarze.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1328 ul. Bardowskiego 3 43-300 Bielsko-Biała kancelaria jawna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1328 ul. Bardowskiego 3 43-300 Bielsko-Biała kancelaria jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.