eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › ROZBUDOWA ULICY WILCZEJ I TOPOLOWEJ W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12368 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Zduńska Wola: ROZBUDOWA ULICY WILCZEJ I TOPOLOWEJ W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344788- 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, krajowy numer identyfikacyjny 59842800000, ul. ul. Stefana Złotnickiego  12, 98220   Zduńska Wola, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02, e-mail urzad_miasta@zdunskawola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdunskawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA ULICY WILCZEJ I TOPOLOWEJ W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP III

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.57.2016.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa ulicy Wilczej i Topolowej w Zduńskiej Woli - etap III, w zakresie rozbudowy ulicy Topolowej, która jest drogą gminną publiczną zlokalizowaną w południowo-zachodniej części miasta Zduńska Wola. Początek ulicy stanowi skrzyżowanie z ulicą Wilczą a koniec ulicy to skrzyżowanie z ulica Złotą. Zadanie realizowane na działkach nr ew. gruntów 389; 246; 550; 369; 349; 329; 310; 556; 552; 26; 220/2; 220/5; 220/6 i 259/3, obręb 11. 2. Zamówienie polega na kompleksowej rozbudowie ul. Topolowej o długości ok. 456,50 m i obejmie następujące elementy: Część nr 1 1) przebudowa jezdni wraz z wykonaniem podbudowy i wbudowaniem krawężników; 2) przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej; 3) przebudowa sieci wodociągowej; 4) budowa kanalizacji deszczowej; 5) budowę ciągu pieszego (chodnika); 6) budowę i przebudowę zjazdów do posesji; 7) humusowanie i obsianie terenu trawą; 8) budowę ciągu pieszo - rowerowego; 9) budowę i przebudowę zjazdów do posesji; 10) budowę oświetlenia drogowego wraz z zasilaniem; 11) usunięcie kolizji z siecią energetyczną wraz z jej skablowaniem (sieć wraz z zasilaniem i przyłączami do posesji); 12) budowa elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających; 13) usunięcie kolizji z siecią teletechniczną; 14) roboty związane z wykonaniem i utrzymania tymczasowego oznakowania na czas budowy. 15) roboty demontażowe i rozbiórkowe. Zakres robót wchodzących w zakres części nr 1 zadania opisuje 5 odrębnych opracowań w branżach: o drogowej; o sanitarnej - przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; o sanitarnej - budowa kanalizacji deszczowej; o elektrycznej - usunięcie kolizji z siecią energetyczną wraz z jej skablowaniem (sieć wraz z zasilaniem i przyłącza do posesji) oraz budowa oświetlenia ulicznego; o teletechnicznej - przebudowa kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi. Część nr 2 1) Budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome i pionowe). Zakres robót wchodzących w zakres części nr 2 zadania opisuje Projekt organizacji ruchu. 3. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w przestrzeni publicznej. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Podstawa wykonania robót: 1) Decyzja ZRID nr 6.2014 z dnia 26.11.2014 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Topolowej wydana przez Starostę Zduńskowolskiego. 2) Dokumentacja projektowa. 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4) Dokumentacja badań podłoża gruntowego. 6. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową i rozbudową. 7. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV: 45233290-8, 45232300-5, 45232410-9, 45231300-8, 45311000-0, 45314300-4, 45316100-6, 45316110-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: wykonanie następujących robót budowlanych: roboty rozbiórkowe, roboty drogowe, budowa oświetlenia, przebudowa sieci energetycznej wraz z jej skablowaniem i przebudowa sieci telekomunikacyjnej; budowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa kanalizacja sanitarnej wraz z budową przyłączy i przebudową sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2344235.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Dromak Sp. z o. o. ,  techniczny@dromak.com.pl,  Poręby 26b ,  98-220 ,  Poręby,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1783500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1612379.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1783500.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 43%
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome i pionowe)
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy, który mówi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu w Części 2 wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. ul. Łódzka 108, 99-200 Poddębice. Wykonawca mimo wezwania do złożenia dokumentów zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, nie złożył wyznaczonym terminie: 1)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 ustawy do uzupełnienia brakujących dokumentów, jednakże Wykonawca nie uzupełnił brakujących dokumentów w wyznaczonym terminie. W konsekwencji powyższego Zamawiający uznał, że ww. Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ Część 2 i wykluczył Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy oraz na podstawie art. 24 ust. 4 uznał ofertę Wykonawcy za odrzuconą.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5153.79
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.