eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinREMONT BUDYNKU DACHU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Koszalin: REMONT BUDYNKU DACHU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU
Numer ogłoszenia: 123616 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, fax 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU DACHU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : a) wymianę całego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki - 804,125 m2, b) wymianę obróbek blacharskich-160,83 m2, rynien - 103,6 m, rur spustowych-173 m, c) częściową wymianę i uzupełnienie konstrukcji drewnianej oraz deskowania dachu, d) naprawę kominów wentylacyjnych i dymowych-9,034 m3, e) naprawę attyk i wykuszy, f) gruntowny remont i naprawę wszystkich wieżyczek i baszt, g) wymianę instalacji odgromowej, h) wymianę pokrycia papowego-91,2 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie stosowane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1/ spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu z przetargu w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ wykażą się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia w zakresie remontu lub wykonania nowego dachu z dachówki karpiówki , o powierzchni dachu nie mniejszej niż 200 m2 oraz przedłożą 1 referencję potwierdzającą, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością, 3/ spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4/ udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji, 5/ wykonają przedmiot zamówienia do 10.12. 2007r. 6/ złożą oświadczenie o wyznaczeniu kierownika budowy posiadającego aktualną przynależność do Izby Inżynierów i Techników o specjalności konstrukcji budowlanych /punkt 6 oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ/. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów metodą oceny spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenia Wykonawcy sporządzone na zał. nr 3 do siwz, zawierające: a/ akceptację terminu związania ofertą, b/ oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz,że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, c/ oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał.nr 6 do siwz) został przez niego przyjęty bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy wg wzoru, d/ oświadczenie o wyznaczeniu kierownika budowy posiadającego aktualną przynależność do Izby Inżynierów i Techników o specjalności konstrukcji budowlanych; 2/ oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na zał. nr 4 do siwz, 3/ kosztorys ofertowy stanowiący cenę ryczałtową całego zadania plus należny podatek VAT w wysokości 7% , 4/ wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z wymaganymi prawem pełnomocnictwami (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 5/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7/ dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie wykonania lub realizowania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia w zakresie remontu lub wykonania nowego dachu z dachówki karpiówki , o powierzchni dachu nie mniejszej niż 200 m2 oraz 1 referencja potwierdzającą, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 Koszalin ul. Racławicka 13 - pok. nr 301/302 (IIIp) w godz. 9.00 - 14.00 tel. 342 85 76 lub 342 83 33, fax - 094/ 346-22-61 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 Koszalin ul. Racławicka 13 - pok. nr 301/302 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.