Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Bytom: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń multimedialnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu - przetarg w podziale na IV części.
Numer ogłoszenia: 123613 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń multimedialnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu - przetarg w podziale na IV części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Lp Przedmiot zamówienia Ilość 1 Komputer klasy PC 10 2 Monitor LCD 17 10 3 Drukarka laserowa mono z kartą sieciową i duplexem 6 4 Drukarka A3 kolorowa laserowa 1 5 Urządzenie wielofunkcyjne z kartą sieciową 4 6 UPS Typ1 10 7 UPS Typ2 8 8 UPS Typ3 2 9 Przełącznik (switch) niezarządzany 24 portowy 4 10 Filtr prywatyzujący 20 11 Pendrive 8GB 4 Część II Lp Przedmiot zamówienia Ilość 1 Przedłużenie posiadanej licencji antywirusowej NOD 32 MIX na 2 lata. 1 2 Przedłużenie posiadanej licencji dla urządzenia FortiGate 200A 1 3 Pakiet biurowy 10 Część III Upgrade programu Statlook do wersji 3 - szt. 1 Część IV 1. Zestaw projekcyjny wraz z ekranem i montażem - szt.1. 2. Wizualizer - szt.1. 3. Elektroniczny system prezentacji ofert pracy - szt. 1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w części VI niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się, aby każdy z jego członków spełniał warunki określone w niniejszej specyfikacji. Każdy z członków konsorcjum składa dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający jego pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i przy zawarciu umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4); 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i je akceptuje (Załącznik Nr 4); 3. Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (Załącznik Nr 6). 7. Polisa OC. 8. Certyfikaty zgodności CE na oferowany sprzęt..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 pok.50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 79.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Przedmiot zamówienia Ilość 1 Komputer klasy PC 10 2 Monitor LCD 17 10 3 Drukarka laserowa mono z kartą sieciową i duplexem 6 4 Drukarka A3 kolorowa laserowa 1 5 Urządzenie wielofunkcyjne z kartą sieciową 4 6 UPS Typ1 10 7 UPS Typ2 8 8 UPS Typ3 2 9 Przełącznik (switch) niezarządzany 24 portowy 4 10 Filtr prywatyzujący 20 11 Pendrive 8GB 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.20.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Przedmiot zamówienia Ilość 1 Przedłużenie posiadanej licencji antywirusowej NOD 32 MIX na 2 lata. 1 2 Przedłużenie posiadanej licencji dla urządzenia FortiGate 200A 1 3 Pakiet biurowy 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00-5, 48.76.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Upgrade programu Statlook do wersji 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Upgrade programu Statlook do wersji 3 - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia multimedialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw projekcyjny wraz z ekranem i montażem - szt.1. 2. Wizualizer - szt.1. 3. Elektroniczny system prezentacji ofert pracy - szt. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu w roku szkolnym 2025/2026
- "Wykonanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód kopalnianych, zrzutowych, odbiorników powierzchniowych i osadów" dla SRK S.A.
- "Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu produkcji DGT" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budowa obiektu socjalno-biurowego na potrzeby Pompowni Stacjonarnych Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, multimedialnego oraz urządzeń sprzątających - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.