eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Elbląg: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH
Numer ogłoszenia: 123610 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3751 , ul. Królewiecka 130, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230 26 55, faks 055 230 34 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cała oferta na dostawę urządzeń warsztatowych obejmuje cztery zadania: Zadanie nr 1 - Frezarka uniwersalna - 1 kpl.; Zadanie nr 2 - Podnośnik dwukolumnowy - 1 kpl.; Zadanie nr 3 - Urządzenie do czyszczenia suchym lodem - 1 kpl.; Zadanie nr 4 - Automatyczna myjnia komorowa - 1 kpl.;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 42.62.30.00-9, 42.41.30.00-4, 42.99.50.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 10 SIWZ na zasadzie stwierdzenia: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3751 82-300 ELBLĄG ul. Królewiecka 130 Komórka zamówień publicznych, budynek nr 1, II wejście, I piętro, pomieszczenie pracy nr 119..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3751 ul. Królewiecka 130 82-300 ELBLĄG kancelarii sztabu JW 3751, budynek nr 1, I wejście, I piętro, pomieszczenie nr 105..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa frezarki uniwersalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Zadanie nr 1 - Frezarka uniwersalna - 1 kpl. Frezarka uniwersalna powinna posiadać wszelkie wymagane atesty oraz oznaczenie CE i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, ponadto spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane wg dyrektywy maszynowej 2006/42/WE 1. Urządzenie powinno zapewnić: 1) Możliwość obróbki płaszczyzn poziomych i skośnych, łuków, rowków, otworów, kół zębatych i innych części; 2) Posuw automatyczny dla trzech osi (prawo-lewo; przód-tył; góra-dół; - X; Y; Z) 3) Posuw przyśpieszony dla trzech osi (X; Y; Z); 2. Wymagane wyposażenie i możliwości techniczne frezarki: 1) Wyposażenie w uniwersalną obrotową głowicę do frezowania; 2) Wyposażenie dodatkowo w imadło maszynowe; 3) Możliwość zamontowania w wrzecionie: frezu cylindrycznego, frezu o zarysie łukowym, frezu kształtowego, frezu walcowo - czołowego; 4) Odczyty cyfrowe dla trzech osi; 5) Podzielnica uniwersalna z uchwytem tokarskim, o150; 6) Minimalny zakres posuwu X; Y; Z = 1200/400/400 7) Zakres prędkości wrzeciona: 40÷1600 obr/min. 8) System bezpieczeństwa zabezpieczający przed ponownym samoczynnym włączeniem się urządzenia w przypadku zaniku napięcia zasilającego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa podnośnika dwukolumnowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Zadanie nr 2 - Podnośnik dwukolumnowy - 1 kpl. Podnośnik dwukolumnowy stacjonarny powinien posiadać wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 28.12.2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać dźwigniki (Dz. U. Nr 4 poz. 43 z 2002r.) oraz oznaczenie CE i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, ponadto spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 1. Podnośnik powinien zapewnić: 1) Udźwig pojazdów kołowych o masie: do 3200 kg - włącznie (także w pełnym zakresie wysunięcia regulowanych ramion nośnych); 2) Wysokość podnoszenia: min. 1900 mm (mierzona od podstawy do górnej krawędzi łapy nośnej); 3) Szerokość przejazdu pomiędzy kolumnami winna wynosić: min. 2600mm 4) Regulacje punktu podparcia pojazdu poprzez cztery trzyczęściowe ramiona nośne o regulowanej długości; 5) Automatyczne blokowanie ramion nośnych podczas podnoszenia w najwyższym punkcie i odblokowywanie po osiągnięciu poziomu podłogi przy opuszczaniu; 2. Wymagane wyposażenie i możliwości techniczne podnośnika dwukolumnowego: 1) Napęd elektromechaniczny; 2) Płynne podnoszenie i opuszczanie pojazdów nawet w przypadku nierównomiernego rozłożenia ciężaru; 3) Automatyczna ochrona przed przeciążeniem; 4) System bezpieczeństwa, zabezpieczający przed samowolnym opadnięciem ładunku (działający zarówno podczas podnoszenia i opuszczania ładunku jak również w sytuacji wyłączonego napędu); 5) Kolumna musi być wyposażona w wyłącznik zasilania całego urządzenia; 6) Możliwość natychmiastowego zatrzymania pracy podnośnika w momencie zwolnienia przycisku opuszczania bez możliwości dalszego ruchu łap nośnych podnośnika w dół; 7) Dostarczona wraz z urządzeniem jego dokumentacja winna zapewniać skuteczne badania odbiorcze urządzenia i dopuszczenie go do pracy przez inspektorów Wojskowego Dozoru Technicznego w Olsztynie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzenie do czyszczenia suchym lodem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Zadanie nr 3 - Urządzenie do czyszczenia suchym lodem - 1 kpl. Przenośne urządzenie do czyszczenia suchym lodem powinno posiadać wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia zgodnie z Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. Nr 135, poz. 1269) oraz oznaczenie CE i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, ponadto spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 1. Urządzenie do czyszczenia suchym lodem powinno zapewnić: 1) Moc przyłącza - min. 0,6 kW; 2) Ciśnienie powietrza: do 1,6MPa; 3) Wydatek powietrza do 12m3/min; 4) Poziom ciśnienia akustycznego nieprzekraczający 130 dB; 5) Pojemność zbiornika suchego lodu: 30 - 40 kg; 6) Zużycie suchego lodu do 100 kg/h 2. Wymagane wyposażenie i możliwości techniczne urządzenia do czyszczenia suchym lodem: 1) System bezpieczeństwa odpowiadający normom i przepisom bhp i ppoż. dla danego urządzenia; 2) Zewnętrzne regulatory ciśnienia, szybkozłączki, redukcje oraz dysze do czyszczenia trudnodostępnych miejsc; 3) Ergonomiczny aplikator pozwalający na szybką i łatwą wymianę dysz; 4) Skrzynka na wyposażenie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa myjnia automatycznej na zimno i na gorąco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Zadanie nr 4 - Myjnia automatyczna na zimno i na gorąco - 1 kpl. Automatyczna myjnia komorowa do mycia elementów na gorąco i na zimno powinna posiadać wszelkie wymagane atesty oraz oznaczenie CE i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, ponadto spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane wg dyrektywy maszynowej 2006/42/WE. 1. Urządzenie powinno zapewnić: 1) Możliwość mycia i odtłuszczania w obiegu zamkniętym myjni; 2) Możliwość mycia zimną i ciepłą wodą z dodatkiem niepieniących się detergentów; 3) Możliwość ustawienia temperatury mycia w myjni w zakresie do 75oC; 4) Możliwość ustawienia ciągłej pracy myjni w zakresie do 60 min.; 5) Szczelność komory myjącej z zabezpieczeniem przed otwarciem w czasie pracy urządzenia; 6) Obroty kosza w trakcie mycia (średnica kosza 800÷1200 mm); 7) Dopuszczalne obciążenie kosza obrotowego do 300 kg 8) Obudowa i elementy urządzenia muszą gwarantować odporność na czynnik myjący i temperaturę; 2. Wymagane wyposażenie i możliwości techniczne myjni: 1) napęd kosza elektryczny, hydrauliczny, hydrodynamiczny lub mieszany; 2) automatyczna ochrona przed przeciążeniem kosza obrotowego; 3) automatyczne zatrzymanie procesu mycia w przypadku przypadkowego otwarcia komory myjącej; 4) system bezpieczeństwa, zabezpieczający przed ponownym samoczynnym włączeniem w przypadku zaniku napięcia zasilającego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.