Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Poznań: Termomodernizacja budynku dydaktyczno-naukowego C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 123554 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku dydaktyczno-naukowego C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku dydaktyczno-naukowego C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53 . Zakres robót obejmuje między innymi: roboty wykończeniowe , roboty w zakresie instalacji budowlanych, hydraulikę i roboty sanitarne, roboty instalacji centralnego ogrzewania, instalację pogrzewu c.w.u. przez układ solarny. Zakres robót będący przedmiotem zamówienia został szczegółowo określony w projekcie pt. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej Siwz. Konieczne do wykonania roboty związane z remontem, których nie można było przewidzieć w fazie projektowania i przygotowania dokumentacji przetargowej Wykonawca wykona na zlecenie Zamawiającego, jako zamówienie dodatkowe zgłaszane do wykonania i zaakceptowania przez Zamawiającego w formie protokołów konieczności. Zamówienia dodatkowe będą wykonywane na podstawie odrębnej umowy (umów) o wykonanie robót dodatkowych. Szczegółowy sposób wykonania robót będących przedmiotem zamówienia został opisany w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB) stanowiących załącznik nr 8 do Siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż zaworów odcinających i podpionowych na nowo wykonanych pionach , oraz przystosowanie kotłowni do współpracy z nową instalacją polegającej na wymianie pompy obiegowej na odpowiednią pompę regulowaną elektronicznie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych producentów niż określono w STWIORB pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia posiadają właściwości i cechy, a w szczególności parametry techniczne, nie gorsze od opisanych w dokumentacji technicznej i zostaną akceptowane przez Zamawiającego. Przedmiot powyższego zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarem robót - stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej Siwz, wiedzą techniczną oraz prawem budowlanym. Zamawiający ma prawo zrezygnować z wykonania części robót i dostaw. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało takie zorganizowanie robót, aby był zapewniony dostęp do pomieszczeń w budynku w części, w której będą prowadzone prace związane z remontem ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 07.maja.2012 r., godz. 08:00 - w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zlecenia obejmującego roboty związane z remontem instalacji wraz z robotami towarzyszącymi o wartości min. 500.000,00 zł brutto (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - ocenie podlegać będą ww. dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie i skierowanie do wykonania przedmiotowego zamówienia osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy, który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w świetle przepisów Prawa budowlanego - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z póź. zm.) Spełnienie tego wymagania będzie polegało na dostarczeniu wykazu osób na stanowiskach kierowniczych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy osoby pełniącej funkcję kierownika budowy) - ocenie podlegać będzie w/w wykaz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przychodu netto z działalności średnio rocznie za ostatnie 3 lata obrotowe (zatwierdzonych przez organy uprawnione Wykonawcy) w wysokości minimum 1.000.000,00 złotych w sprawozdaniu finansowym albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres - ocenie podlegać będzie wyżej wymieniony wykaz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Pisemne oświadczenie wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ. Lista wykonywanych robót zgodnych z wymaganiami określonymi w pkt. 7.2.1 SIWZ Dla każdej roboty wykazanej w liście o wartości minimum 500.000,00 zł brutto za realizację robót określonych w pkt. 5 SIWZ należy podać nazwę Zamawiającego, wartość wykonanych robót, daty wykonania i miejsca robót, a także rodzaju wykonanych robót - załącznik nr 5 Wykaz osób na stanowiskach kierowniczych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - dotyczy osoby pełniącej funkcję kierownika budowy - załącznik nr 6 Oświadczenie kierownika budowy o gotowości kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia - załącznik nr 7 Oświadczenie wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów podczas robót - załącznik nr 8.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - warunki gwarancji - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
pokój nr 107 bud B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 pokój nr 016 bud B, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku dydaktyczno-naukowego CUniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu o nr UDA-RPWP.03.02.02-30-028 10-00 i otrzymał dofinansowanie ze środków Wielkpolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.