Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-20
Katowice: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 123505 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581200, -332, 2517411-18, fax 32 2518475, -37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kli-okul.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.kli-okul.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spozywczych( mleko,produkty mleczarskie,jaja,tłuszcze) wyszczegolnionych asortymentowo i ilosciowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 01.24.20.00 - 01.24.20.00 Oryginalny kod CPV: 15.41.20.00 - Tłuszcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.20.00 - Tłuszcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni,spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedlożonych dokumentów według formuły:spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty,jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kli-okul.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul.Ceglana 35, 40-952 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul.Ceglana 35, 40-952 Katowice pokój nr 162.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka określonego asortymentowo i ilościowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich określonych asortymentowo i ilościowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj określonych asortymentowo i ilościowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tłuszcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tłuszczy określonych asortymentowo i ilościowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonanie dokumentacji technicznej do UDT, dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach."
- WYKONANIE WIDEOREJESTRACJI Z ZIEMI I POWIETRZA, NAWIERZCHNI ORAZ KORYTARZA DROGI NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJ. ŚLĄSKIEGO WRAZ Z AKTUALIZACJĄ ORAZ DOSTARCZENIEM KOMPLETU DANYCH MAP CYFROWYCH, (...)
- Wykonywanie usług transportowo-logistycznych
- Dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji alarmowej w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 10 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mochowie na rok szkolny 2025/2026
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów stołówek szkolnych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzyskach i Błażkowej artykułów żywnościowych
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Przedszkolu Samorządowym w Skierbieszowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.