Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Szamotuły: PN 5/08 Materiały wodociągowe
Numer ogłoszenia: 123495 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2921829, fax 061 2921857.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 5/08 Materiały wodociągowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych określonych, co do rodzaju i ilości w poniższej tabeli: Lp. Rodzaj- żeliwne j.m. Ilość 1 Trójnik ø 100 x 100 żeliwny szt. 3 2 Trójnik ø 100 x 80 żeliwny szt. 3 3 Trójnik ø 80 x 80 żeliwny szt. 3 4 Łącznik żeliwny kołnierzowy ø 80 szt. 4 5 Łącznik żeliwny kołnierzowy ø 100 szt. 6 6 Zasuwa fig. 002 ø 100 szt. 10 7 Zasuwa fig. 002 ø 80 szt. 10 8 Kolano żeliwne stopowe ø 80 szt. 10 9 Kolano żeliwne ø 80 szt. 4 10 Kolano żeliwne ø 100 szt. 5 11 Króciec żeliwny FW ø 100 szt. 10 12 Króciec żeliwny FW ø 80 szt. 10 13 Króciec żeliwny FF 300 mm ø 80 szt. 10 14 Króciec żeliwny ø 100 x 80 szt. 6 15 Skrzynka wody duża wysoka żeliwna drogowa, sztywna, bitumizowana szt. 30 16 Skrzynka hydrantowa szt. 3 17 Nawiertka ø 80 szt. 12 18 Nawiertka ø 100 szt. 20 19 Nawiertka ø 150 szt. 2 20 Nawiertka ø 200 szt. 1 21 Nawiertka ø 250 szt. 1 22 Hydrant nadziemny szt. 12 23 Hydrant podziemny szt. 2 24 Obudowa zasuwy ø 80-100 teleskopowa szt. 30 25 Klucz nawiertaki szt. 30 26 Łącznik żeliwny kołnierzowy ø 150 szt. 2 27 Nasuwka PVC ø 160 wodociągowe ciśn. szt. 10 28 Uszczelki wargowe ø 160 szt. 20 29 Rura ø 160 ciśn. PN10, 6 mb szt. 3 30 Rura cieśn.. ø 110 PVC szt. 6 31 Nasuwka ø 110 PVC szt. 8 32 Guma wargowa ø 100 szt. 16
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.21.21.10 - Adaptory kołnierzowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.71.11 - Adaptory kołnierzowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wynaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający, że zapisy są aktualne, nie uległy zmianie) Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1849P Gaj Mały - Karolin polegająca na utwardzeniu pobocza na długości 995 m.
- "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie miasta i gminy Szamotuły w 2024 roku"
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: przetargi w Szamotułach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.