eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP5VII/07 Roboty związane z bieżącą konserwacją mostu przez rzekę Wisłę w m. Jankowice w km 15+030 drogi woj. Nr 781 Chrzanów-Zator-Łękawica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Kraków: ZP5VII/07 Roboty związane z bieżącą konserwacją mostu przez rzekę Wisłę w m. Jankowice w km 15+030 drogi woj. Nr 781 Chrzanów-Zator-Łękawica.
Numer ogłoszenia: 123469 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6382603, fax 012 6382663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP5VII/07 Roboty związane z bieżącą konserwacją mostu przez rzekę Wisłę w m. Jankowice w km 15+030 drogi woj. Nr 781 Chrzanów-Zator-Łękawica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty związane z bieżącą konserwacją mostu polegające na: -rozebranie nawierzchni bitumicznych na jezdni i chodnikach, chodników betonowych, krawężników, izolacji, -powierzchniowe skucie i naprawa betonu płyty pomostowej, belek podporęczowych zaprawami PCC wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym, -remont odwodnienia mostu-wymiana wpustów i sączków, -renowacja łożysk stalowych, -wykonanie nowej izolacji jednowarstwowej zgrzewalnej wraz z nawierzchnią z betonu asfaltowego i SMA, -ułożenie krawężników, wykonanie chodników betonowych wraz z nawierzchnią, rozebranie istniejących balustrad i montaż nowych barieroporęczy. -Wykonanie zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego na czas trwania robót (organizacja ruchu drogowego i pieszego według projektu dostarczonego przez Zamawiającego) - tymczasowa sygnalizacja świetlna, wykonanie, utrzymanie,likwidacja. -Roboty będą wykonywane na całej długości mostu systemem połówkowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 40 000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - ponadto Wykonawca udokumentuje, że : 1) posiadaja doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie, wykonali remont co najmniej trzech obiektów mostowych o konstrukcji żelbetowej 2) mają do dyspozycji kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej, pełniącego funkcję kierownika przy wykonaniu lub remoncie co najmniej trzech obiektów mostowych o konstrukcji żelbetowej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno -finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 4 SIWZ. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy) wraz z informacjami na temat : jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego)- zał. nr 5 SIWZ. 5. Dowód wpłaty wadium 6. Kosztorys ofertowy Ponad to: -Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego .Sposób płatności: Gotówka w kasie zamawiającego, przelewem, za pobraniem pocztowym (27,80zł + opłata pocztowa) - w przypadku pobrania od Zamawiającego papierowej wersji SIWZ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:30, miejsce: pok.220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.