Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Kraków: Dostawa infrastruktury IT (sprzętu komputerowego) i oprogramowania w ramach projektu, realizowanego w Bibliotece Politechniki Krakowskiej, pod tytułem: SUW-Zintegrowany system wymiany wiedzy i udostępniania akademickich publikacji z zakresu nauk technicznych - nr POIG.02.03.02-00-050/09-04 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Zakup współfinansowany z EFRR.
Numer ogłoszenia: 123428 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infrastruktury IT (sprzętu komputerowego) i oprogramowania w ramach projektu, realizowanego w Bibliotece Politechniki Krakowskiej, pod tytułem: SUW-Zintegrowany system wymiany wiedzy i udostępniania akademickich publikacji z zakresu nauk technicznych - nr POIG.02.03.02-00-050/09-04 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Zakup współfinansowany z EFRR..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu, realizowanego w Bibliotece Politechniki Krakowskiej, pod tytułem: SUW-Zintegrowany system wymiany wiedzy i udostępniania akademickich publikacji z zakresu nauk technicznych - nr POIG.02.03.02-00-050/09-04 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Zakup współfinansowany z EFRR. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań częściowych: zadanie nr 1-Zestaw komputerowy nr 1 (z monitorem 23 calowym) w ilości 18 szt., skaner A-4 (specjalistyczny, do książek) -18 szt., zestaw komputerowy nr 2 (z monitorem 24 calowym) - 1 szt., skaner A-3 (specjalistyczny, do książek) 1 szt., drukarka laserowa A4 - 1 szt., zadanie nr 2-Dysk zewnętrzny (2,5 cal) - 12 szt., zadanie nr 3-Oprogramowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 48.21.00.00-3, 30.23.41.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
specyfikację techniczną pozwalającą na ocenę zgodności oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ zawierającą typ, model, producenta, parametry techniczne
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy-Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Kalkulacja cenowa zadania-Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 2. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, gdy oferowane urządzenia, akcesoria nie są i nie będą dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o lepszych parametrach technicznych w niezmienionej cenie w stosunku do oferty. Wykonawca winien pisemnie poinformować Zamawiającego o konieczności zmiany oraz dostarczyć pisemne potwierdzenie producenta lub dystrybutora o wycofaniu towaru z rynku. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9, pok. 110, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9, pok. 110, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji dla sprzętu, dla którego jest zerowa stawka podatku VAT, będzie liczony jako 7-mio dniowy termin realizacji zamówienia od daty otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego zamówienia zgodnie z umową potwierdzonego przez MNiSzW, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej - dla zadania częściowego: 1, 7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 2, 7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 3. Projekt pt. SUW - Zintegrowany system wymiany wiedzy i udostępniania akademickich publikacji z zakresu nauk technicznych - Nr POIG.02.03.02-00-050/09-04.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy nr 1 (z monitorem 23 calowym w ilości 18 szt., skaner A-4 (specjalistyczny, do książek) -18 szt., zestaw komputerowy nr 2 (z monitorem 24 calowym) - 1 szt., skaner A-3 (specjalistyczny, do książek) 1 szt., drukarka laserowa A4 - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych nr 1 (z monitorem 23 calowym w ilości 18 szt., skanerów A-4 (specjalistyczny, do książek) -18 szt., zestawów komputerowych nr 2 (z monitorem 24 calowym) - 1 szt., skaner A-3 (specjalistyczny, do książek) 1 szt., drukarka laserowa A4 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dysk zewnętrzny (2,5 cal) - 12 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dysków zewnętrznych (2,5cal) - 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania Adobe Acrobat Pro v. 10 PL Win - 19 szt., Total Commander + certyfikat legalności - 19 szt., TurboDemo Professional licencja edukacyjna + link do pobrania programu instalacyjnego - 3 szt., Adobe Photoshop Extended CS5 Win PL v. 12 licencja edukacyjna + link do pobrania programu instalacyjnego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załaczniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji rewitalizacji KS Płaszowianka w zakresie budowy hali sportowej, nowych torów łuczniczych, wału ziemnego i zagospodarowaniem terenu w Krakowie - Etap I
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy gazet codziennych, dzienników i czasopism polskich w 2026 roku, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Fundacji Inteligentna Małopolska w ramach projektu FabLab Małopolska w Krakowie (...)
- Dostawa 60 kpl. aparatów ochrony dróg oddechowych
- Dostawa 2 szt. urządzeń do pomiaru skażeń w ramach uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNEJ W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni zawodowych do Turystyczno - Gastronomicznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Wadowicach
- Zakup oprogramowań i sprzętu informatycznego na potrzeby projektu ,,Cyberbezpieczny Powiat Turecki" II
- Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Brzeskim Centrum Medycznym w Brzegu, służąca przyspieszeniu procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia
- Dostawa dysków do macierzy wraz z rozmieszczeniem, instalacją, konfiguracją i gwarancją
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.