eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówWYPOSAŻENIE LABORATORIÓW PAŃSTWOWEJ WYZSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE - II ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Ciechanów: WYPOSAŻENIE LABORATORIÓW PAŃSTWOWEJ WYZSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE - II ETAP
Numer ogłoszenia: 123415 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, ul. Narutowicza 4A, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722050, fax 023 6722644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszciechanow.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE LABORATORIÓW PAŃSTWOWEJ WYZSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE - II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: wyposażenie laboratoriów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie. Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę, rozładunek, montaż, ustawienie oraz instalację we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. b) Zakres zamówienia obejmuje: Meble laboratoryjne 1.Meble wykonane w systemie konstrukcji szkieletowej z zamkniętych profili aluminiowych o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 25x25mm, zabezpieczonych elektrolitycznie przed korozją,. Dla profili typu -ćwierćwałek- boki minimum 25mm. Wymagane jest łączenie profili aluminiowych za pomocą łączników - złączek-. Złączki z tworzywa typu ABS z metalową kształtką wewnętrzną wzmacniającą miejsca połączeń. Zarówno profile aluminiowe zabezpieczone elektrolitycznie jak i miejsca łączeń konstrukcji mebli muszą być gładkie, pozbawione nierówności. Nie dopuszcza się elementów ostrych oraz zagłębień nieuzasadnionych technologiczną koniecznością konstrukcji mebli. Pionowe krawędzie stelaży aluminiowych w skrajnych meblach występujących w ciągach, mają być wykonane z profilu typu ćwierćwałek w celu zabezpieczenia użytkowników przed urazami. 2.Szkielet mebli ma być wypełniony płytą wiórową obustronnie laminowaną o grubości minimum 18mm (dołączyć atest higieniczny Zakładu Higieny Komunalnej PZH), wszystkie krawędzie płyty nieosłonięte przez metalową konstrukcję oklejone PCV o grubości minimum 2mm. 3.Meble na nóżkach o wysokości minimum 150 mm z możliwością poziomowania ±30mm. 4.Prowadnice szuflad metalowe typu Metabox. 5.Zawiasy zabezpieczone przed korozją z możliwością pełnej regulacji oraz funkcją samodomykania. 6.Stosowane w meblach szkło musi być bezpieczne o grubości minimum 6mm, nie dopuszcza się szkła hartowanego. 7.W szafach z drzwiami przeszklonymi szyba bezpieczna musi być osadzona w ramie wykonanej z anodowanego aluminium. 8.Szafy, szafki oraz szuflady zamykane na zamki patentowe (jeżeli występują ciągi szuflad wymaga się zamów centralnych). Wymóg powyższy nie dotyczy szafek w stanowiskach do mycia. 9.Blaty robocze mają być wykonane zgodnie z opisem: - z żywicy fenolowej np. Trespa toplab o grubości minimum 20mm. Kolor blatu pastel grey. - z płyty wiórowej typu postforming o grubości minimum 28mm, laminowanej laminatem. Krawędzie boczne zabezpieczone trwale obrzeżem PCV o grubości min 2mm. Kolor blatów do wyboru (wg kolornika firmy KRONOPOL). - z litej ceramiki technicznej (temperatura wypiekania minimum 1200°C maksimum 1270°C), odpornej na wszelkie kwasy, zasady, rozpuszczalniki, i barwniki we wszelkich stężeniach i temperaturach stosowanych w laboratoriach (jedyny wyjątek stanowi kwas HF) .Powierzchnia blatu nie powinna zawierać sztucznych barwników i powinna być jednorodna z wnętrzem materiału. Grubość ceramiki - minimum 20mm. Blaty ceramiczne powinny posiadać Atest Higieniczny Zakładu Higieny Komunalnej PZH. 10.Zlewik w zabudowie przyściennej o wym. wew. min. 250x100x150mm. musi być wykonany z polipropylenu. 11.Zlewy w stanowiskach do mycia zamykających wyspę wykonane z litej ceramiki technicznej o grubości min. 20mm o wymiarach min. 400x400x250mm. 12.Zawory i armatura powinna spełniać wymagania pracy w laboratorium a szczególności : - Ich powierzchnia powinna być odporna chemicznie i odporna na działanie promieni UV. - Powierzchnia armatury winna być pokryta powłoką poliestrową w kolorze jasno popielatym. - Grubość ścianki wylewek w bateriach wodnych powinna być minimum 1,3mm, maksimum 1,8mm - Wszystkie baterie wodne powinny być wyposażone w wylewki, które posiadają możliwość ustawienia ich w trzech następujących pozycjach: - - Pozycja stała ( bez możliwości ruchu wylewki wokół osi ) - - Pozycja z pełnym obrotem wylewki ( 360 stopni ) - - Pozycja z ograniczonym ruchem wylewki wokół osi ( ruch w zakresie min 100 , max 120 stopni ) - Zawory na gaz palny powinny być dostarczone w wersji z blokadą , zabezpieczającą zawór przed nieumyślnym otwarciem . Zwolnienie blokady i otwarcie zaworu powinno się dokonywać poprzez pociągnięcie uchwytu zaworu w górę i przekręcenie go do pozycji otwarcia. - Armatura i zawory powinny posiadać atest higieniczny Zakładu Higieny Komunalnej PZH 13.Szczegółowe wyposażenie poszczególnych mebli laboratoryjnych podane jest w tabeli Wykaz Mebli. Meble stalowe 1.Szkielety mebli wykonane z kątowników stalowych o wymiarach minimalnych 35x35x4mm malowanych proszkowo. Skręcane za pomocą połączeń śrubowych. 2.Półki wykonane z blachy malowanej proszkowo. 3.Blaty robocze w meblach stalowych mają być wykonane z żywicy fenolowej np. Trespa toplab o grubości minimum 20mm. Kolor blatu pastel grey. 4.Szczegółowe wyposażenie poszczególnych mebli laboratoryjnych podane jest w tabeli - Wykaz Mebli. Oferowany asortyment musi: być nowy, spełniać wymogi Zamawiającego określone w zał. nr 6 niniejszej SIWZ, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.12.31.00 - Stoły laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej załącznikami - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, 4) wypełnione i podpisane oświadczenie nr 1, sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ; 5) podpisany wzór umowy, zał. nr 4 do SIWZ; 6) podpisany załącznik nr 6 do SIWZ 7) podpisany i wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ 8) podpisane i wypełnione oświadczenie - zał. nr 8 do SIWZ 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 12) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej - wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert -Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 złotych 13) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 14) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia oraz potwierdzi dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszciechanow.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: państwowa Wyższa Szkoła Zawpdowa w Ciechanowie 06-400 Ciechanów ul. Sienkiewicza 28A pok. 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie w budynku przy ul. Sienkiewicza 28A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.