Ogłoszenie z dnia 2006-03-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: sprzątanie pasów dróg krajowych nr A-1,1,8,12,71,91 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Ewa Górak (044) 6497646, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Tryb., Ewa Górak (044) 6497646, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Tryb., woj. łódzkie, tel. (044) 6497646, fax (044) 6497647, e-mail: gddkia.eg.8@wp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Tryb., Ewa Górak (044) 6497646, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Tryb., woj. łódzkie, tel. (044) 6497646, fax (044) 6497647, e-mail: gddkia.eg8@wp.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Tryb., Ewa Górak (044) 6497646, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Tryb., woj. łódzkie, tel. (044) 6497646, fax (044)6497647, e-mail: gddkia.eg8@wp.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pasów dróg krajowych nr A-1,1,8,12,71,91. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sprzatanie pasów drogowych - polegające na usuwaniu śmieci, odpadów (papiery, opakowania, opony, gałęzie drzew itp) oraz wywiezieniu tych zanieczyszczeń (załadunek, transport i przejęcie na wysypisko). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr A-1,1,8,12,71,91. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Sprzątanie pasów dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Piotrkowie Tryb. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 04.05.2006; data zakończenia: 30.04.2009;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium na zadanie nr 1 i 2 - po 400 zł wadium na zadanie nr 3 - 1400 zł wadium na zadanie nr 4 i 5 - po 300 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy 2. Posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usługi polegającej na usuwaniu nieczystości z pasów drogowych na drogach klasy technicznej min G o duzym natężeniu ruchu w okresie ostatnich lat ( min 1 referencja za każdy rok) 3. Nie zezwala się na podzlecanie zamówienia 4. Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy od daty złożenia oferty 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki uczestnictwa w postepowaniu określone w SIWZ (art. 44 ustawy parwo zamówien Publicznych) 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju. w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,żę: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przeiwdziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej, zastepuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat na drogach klasy min. G o duzym natężeniu ruchu ( min. 1 referencja) 2.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednią liczbą pracowników do realizacji niniejszego zamówienia ( min 8 pracowników)- stan zatrudnienia w firmie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.04.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: Kredyt Bank S.A. O/Łódź 68 1500 1546 1215 4005 6288 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.04.2006, godzina 10:15, Sala konferencyjna Zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzątanie pasa drogowego autostrady A-1 na odcinku Głuchów-Piotrków Trybunalski - usuwanie śmieci, odpadów z pasa drogowego autostrady i ich wywóz na wysypisko. 3) Zakres lub wartość: Sprzątanie poboczy do granicy pasa drogowego na długości 33,4 km oraz pasa rozdziału na długości 16,7 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 04.05.2006; termin dostawy: 30.04.2009. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzątanie pasa drogi krajowej nr 1 na odcinku Łódź - Głuchów - usuwanie śmieci odpadów z pasa drogowego i ich wywóz na wysypisko. 3) Zakres lub wartość: Sprzątanie poboczy do granicy pasa drogowego na długosci 38,8 km, oraz pasa rozdziału na długosci 19,4 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 04.05.2006; termin dostawy: 30.04.2009. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzatanie pasa drogi krajowej nr 8 na odcinku Piotrków Trybunalski - Rawa Mazowiecka usuwanie śmieci, odpadów z pasa drogowego i ich wywóz na wysypisko. 3) Zakres lub wartość: Sprzątanie poboczy do granicy pasa drogowego na długości 120 km, oraz pasa rozdziału na długosci 60 km oraz sprzątanie łącznic węzłów drogowych na długości 15,2 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 04.05.2006; termin dostawy: 30.04.2009. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzątanie pasa drogi krajowej nr 91 odcinek Głuchów - Piotrków Trybunalski - usuwanie śmieci, odpadów z pasa drogowego i ich wywóz na wysypisko. 3) Zakres lub wartość: Sprzątanie poboczy do granicy pasa drogowego na długości 26,1 km oraz pasa rozdziału na długości 0,74 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 04.05.2006; termin dostawy: 30.04.2009. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzątanie pasa drogi nr 12 odcinek Wadlew-Piotrków Trybunalski oraz drogi nr 71 odcinek Pabianice - Rzgów - usuwanie smieci, odpadów z pasa drogowego i ich wywóz na wysypisko. 3) Zakres lub wartość: Sprzatanie poboczy do granicy pasa drogowego: - droga nr 12 na długości 39,4 km - droga nr 71 na długości 19,2 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 04.05.2006; termin dostawy: 30.04.2009.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz wraz z usługami towarzyszącymi w sezonie 2026/2028
- Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania Targowisk zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





