eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Likwidacja osuwiska wzdłuż potoku Sopotnickiego wraz z obdudową ul. Sopotnickiej na długości ok. 150 m oraz odbudowę drogi łączącej ul.Św.Krzyża z ul. Sopotnicką w Szczawnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Szczawnica: Likwidacja osuwiska wzdłuż potoku Sopotnickiego wraz z obdudową ul. Sopotnickiej na długości ok. 150 m oraz odbudowę drogi łączącej ul.Św.Krzyża z ul. Sopotnicką w Szczawnicy
Numer ogłoszenia: 123356 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja osuwiska wzdłuż potoku Sopotnickiego wraz z obdudową ul. Sopotnickiej na długości ok. 150 m oraz odbudowę drogi łączącej ul.Św.Krzyża z ul. Sopotnicką w Szczawnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: - zamówienie obejmuje : 1.Roboty związane z odwodnieniem terenu osuwiska oraz stabilizację skarp. Przewiduje się wykonanie całości zakresu robót zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym tj: 1.1.zabezpieczenie skarpy drogowej ul. Sopotnickiej polegające na przełożeniu istniejących i wykonaniu nowych ścieków betonowych oraz ułożeniu drenażu ( poz. 1.1,1.2,1.3, przedmiaru robót), 1.2. Zabezpieczenie osuwiska od strony potoku Sopotnickiego przez wykonanie gabionów, koszy z siatki stalowej, gurtów oraz narzutu kamiennego ( poz. 1.9 przedmiaru robót) 1.3.wykonanie kaskady żelbetowej i wybrukowanie żłobu kamieniem naturalnym ( poz.1.9 przedmiaru robót) 1.4.odwodnienie osuwiska wzdłuż ul. Św.Krzyża - ułożenie koryt betonowych, wykonanie przepustów ( poz.2.1,2.2,2.3,i 2.4 przedmiaru robót) 2.Roboty drogowe ul. Sopotnicka: - ułożenie krawężników, wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 12 cm, wyrównanie poboczy, montaż bariery ochronnej, roboty wykończeniowe( poz. 1.4,1.5,1.6 przedmiaru robót) 3.Roboty drogowe ul. Sw. Krzyża: - wykonanie górnej warstwy podbudowy - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 9 cm - uzupełnienie poboczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności tzn. że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia specjalności robót drogowych zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w/w specjalności wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego. którzy wykażą , że w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł netto wraz z potwierdzeniem należytego wykonania posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków- ocena wg kryterium : spełnia, nie spełnia. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej ( zał.nr. 1 do specyfikacji) wraz z kosztorysami ofertowymi oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym 2. Kserokopię dokumentu rejestracyjnego firmy - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydanego wcześniej niż 6 m-cy - na kserokopii tego wpisu wymagane jest potwierdzenie organu który go wydał, że wpis nadal jest aktualny. W/w dokumenty winny być również potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - lub kserokopie w/w zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ( zał. nr.3) 5. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkłada informację na temat a) przeciętnej liczby zatrudnionych, wykaz narzędzi i urządzeń jakie posiada zgodnie z zał. nr. 4), - dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności robót drogowych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego b) Wykaz (co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 150.000 zł netto, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ( zał. 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 6. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7. Uzupełniony i zaparafowany projekt umowy zał.nr.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczawnica 34-460 Szczawnica ul.Szalaya 103.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczawnica 34-460 Szczawnica ul. Szalaya 103 pok. nr.10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.