To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-10
Poznań: Prowadzenie Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
Numer ogłoszenia: 123334 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46732 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 646 74 00, faks 61 646 74 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie na terenie gmin: Buk, Czerwonak, Kleszczewo, Kostrzyn, Murowana Goślina, Oborniki, Pobiedziska, Swarzędz będących uczestnikami Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Komunalnymi Aglomeracji Poznańskiej Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanych dalej MPSZOK) oraz zorganizowanie punktów odbioru przeterminowanych leków z aptek wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów. W zakresie prowadzenia MPSZOK Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) Prowadzenia MPSZOK przyjmujących od mieszkańców każdą ilość odpadów określonych w SIWZ dla danej części zamówienia w soboty w godzinach od 7:00 - 15:00 z zastrzeżeniem poniższych postanowień. b) Zorganizowania co najmniej jednego miejsca postoju MPSZOK łatwo dostępnego dla mieszkańców w każdym z punktów określonych - stosownie do danej części zamówienia - w Załączniku nr 9 w uzgodnieniu z Zamawiającym. Postój MPSZOK należy uzgodnić z właścicielem/zarządcą nieruchomości, na terenie której będzie on wykonywany. c) Zapewnienia minimalnego czasu postoju MPSZOK w jednym miejscu wynoszącego 30 minut, przy czym w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 8 takich postojów dla każdego punktu, o którym mowa w ppkt. b) powyżej, w odstępach czasowych wskazanych poniżej w ppkt. d). d) Ustalenia w harmonogramie postojów MPSZOK z częstotliwością nie rzadziej, niż raz na czternaście tygodni obowiązywania umowy, jednakże nie częściej niż co 10 tygodni dla każdego miejsca w każdym roku kalendarzowym w okresie obowiązywania umowy. e) Harmonogram powinien być sformułowany zgodnie ze wzorem nr 1, określonym w Załączniku nr 10 do SIWZ. Wykonawca ustali odrębne harmonogramy postoju MPSZOK w każdym kolejnym roku obowiązywania umowy f) Pozostawienia terenu postoju MPSZOK w stanie niezmienionym. g) Zamawiający zastrzega sobie w ramach umowy zawartej z Wykonawcą prawo zmiany dnia, godziny oraz miejsca postoju MPSZOK w toku realizacji umowy na następujących zasadach: a. Całkowita liczba miejsc postoju oraz sumaryczna liczba godzin świadczenia usług nie ulegnie zmianie. b. Zamawiający nie będzie żądał zmian częściej niż co pół roku i uczyni to z odpowiednim wyprzedzeniem przed rozpoczęciem półrocza kalendarzowego na zasadach określonych w umowie. W zakresie odbierania przeterminowanych leków Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) Zorganizowania punktów odbierania przeterminowanych leków we wszystkich aptekach działających w okresie realizacji umowy na terenie objętym daną częścią zamówienia, które wyraziły zgodę, o której mowa w ppkt. b) poniżej - w Załączniku nr 11 do SIWZ Zamawiający zamieścił wykaz i lokalizacje wszystkich aptek działających aktualnie w ramach poszczególnych części zamówienia, opracowany na podstawie danych uzyskanych z Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu (stan na 3 stycznia 2014r.), które Wykonawca powinien uwzględnić składając ofertę. Rygory i wymagania Zamawiającego w odniesieniu do minimalnej liczby aptek i punktów odbierania przeterminowanych leków organizowanych przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ, przy czym Zamawiający wymaga, aby minimalna liczba aptek obsługiwanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia wynosiła co najmniej 90% istniejących aptek pod rygorem prawa rozwiązania umowy przez Zamawiającego. b) Uzyskania zgody wskazanych powyżej aptek na zorganizowanie w nich punktu odbierania przeterminowanych leków zgodnie z art. 45 ustawy o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) a następnie podpisania stosownej umowy z każdą taką apteką. Umowa taka musi uwzględniać co najmniej postanowienia zawarte w Załączniku nr 12 do SIWZ, w tym gwarancję nieodpłatnego przyjmowania odpadów przez Wykonawcę od apteki. c) Odbioru każdej ilości przeterminowanych leków z aptek, co najmniej 8 razy dla każdej apteki w okresie obowiązywania umowy z częstotliwością nie rzadziej niż raz na czternaście tygodni obowiązywania umowy, jednakże nie częściej niż co 10 tygodni po uprzednim poinformowaniu apteki o terminach odbioru ustalonych w harmonogramie zgodnym ze wzorem nr 2, określonym w Załączniku nr 10 do SIWZ. d) Niezależnie od postanowień harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przeterminowanych leków z aptek każdorazowo, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu przez Wykonawcę od apteki telefonicznego zgłoszenia (lub zgłoszenia dokonanego w inny sposób ustalony z apteką) o wypełnieniu pojemnika, bez dodatkowego wynagrodzenia. e) Dostarczenia obsługiwanym aptekom harmonogramu odbioru przeterminowanych leków wraz z numerem telefonu, pod którym będzie zgłaszana potrzeba odbioru przeterminowanych leków, po uprzednim zatwierdzeniu harmonogramu przez Zamawiającego. f) Zapewnienia w aptekach oznakowanych pojemników przeznaczonych na zbiórkę przeterminowanych leków wraz z ich utrzymaniem w należytym stanie technicznym i sanitarnym, przy czym: a. Pojemniki, powinny być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, przystosowane do gromadzenia przeterminowanych leków, uniemożliwiające przypadkowe przedostanie się odpadów do środowiska, uniemożliwiające wydobycie z nich leków osobom postronnym. b. Pojemniki winny być oznakowane naklejką z informacją o rodzaju zbieranych odpadów, logo GOAP oraz numerem telefonu Wykonawcy, której wzór dostarczy Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą. c. Wykonawca może świadczyć usługi odbioru przeterminowanych leków z wykorzystaniem pojemników znajdujących się w aptekach należących do innych podmiotów (np. do gminy) na zasadach z nimi ustalonych, o ile pojemniki te spełniają wymagania, o których mowa powyżej. d. Wykonawca usunie pojemniki będące jego własnością z apteki po zakończeniu trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zawarte są w SIWZ, załącznikach i wzorze umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Prowadzenie MPSZOK na terenie gminy BUK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALKOM Firma Handlowo-Usługowa mgr inż. Henryk Sienkiewich, ul. Falista 6/1, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22482,46
Oferta z najniższą ceną: 22482,46 / Oferta z najwyższą ceną: 179712,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Prowadzenie MPSZOK na terenie gminy OBORNIKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALKOM Firma Handlowo-Usługowa mgr inż. Henryk Sienkiewicz, Falista 6/1, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74820,20
Oferta z najniższą ceną: 74820,20 / Oferta z najwyższą ceną: 334152,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Prowadzenie MPSZOK na terenie gminy Murowana Goślina i Czerwonak
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALKOM Firma Handlowo-Usługowa mgr inż. Henryk Sienkiewicz, ul. Falista 6/1, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63255,92
Oferta z najniższą ceną: 63255,92 / Oferta z najwyższą ceną: 275184,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Prowadzenie MPSZOK na terenie gminy POBIEDZISKA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALKOM Firma Handlowo-Usługowa mgr inż. Henryk Sienkiewicz, ul. Falista 6/1, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55813,94
Oferta z najniższą ceną: 55813,94 / Oferta z najwyższą ceną: 235872,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Prowadzenie MPSZOK na terenie gminy SWARZĘDZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SP. Z O.O.
- Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o., Al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121810,00
Oferta z najniższą ceną: 121810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 334152,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Prowadzenie MPSZOK na terenie gmin KOSTRZYN i KLESZCZEWO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SP. Z O.O.
- Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o., Al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82472,00
Oferta z najniższą ceną: 82472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 334152,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzęcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.