eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Ostrów Mazowiecka: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
Numer ogłoszenia: 123309 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. B. Prusa 2, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 7468931, faks 29 7468933.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami) w obiekcie sądu, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: 1) stałej lub doraźnej; 2) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; 3) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych. 2. Bezpośrednia ochrona fizyczna w formie wskazanej w ust. 1 pkt. 1 i 2 będzie sprawowana: 1) w godzinach 0800 ÷ 2000 - jeden pracownik (12 godzin) przez 7 dni w tygodniu, łącznie 13152 godziny; 2) w godzinach 0700 ÷ 1500 - jeden pracownik (8 godzin) w dni robocze, łącznie 6096 godzin. 3. Dodatkowo w ilości 100 x 3 godzin w okresie trwania umowy ( tj. 300 godzin): a) w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego - 1 pracownik b) według zgłoszenia Zamawiającego złożonego na piśmie lub telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień dodatkowej ochrony..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Rozszerzenie podstawowego zakresu, zmiana iliości godzin ochrony.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane w wysokości 5000,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia , nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentują, że wykonywali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi ochrony osób i mienia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, na obiektach Resortu Sprawiedliwości (obiekt - jest to miejsce, w którym znajduje się jednostka organizacyjna posiadająca swój adres pocztowy), z podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Udokumentują, że wykonywali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi ochrony osób i mienia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, na obiektach użyteczności publicznej, obiektach wojskowych, CBA, CBŚ (obiekt - jest to miejsce, w którym znajduje się jednostka organizacyjna posiadająca swój adres pocztowy), z podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia , nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym , w tym bezprzewodowe środki łączności i przymusu bezpośredniego lub inny odpowiedni sprzęt i urządzenia (posiadające stosowne atesty) umożliwiające realizację zamówienia, w tym: 1) pałki obronne wielofunkcyjne; 2) kajdanki; 3) miotacze gazu; 4) latarki. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia , nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek zapewnić jednolite umundurowanie osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną, wyposażyć je w imienne identyfikatory . Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami) w obiekcie sądu, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia , nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 300 000,00 zł. Posiadają ubezpieczenie na konwój wartości pieniężnych minimum do kwoty jednej jednostki obliczeniowej . Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na zasadzie: spełnia , nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie i przygotowanie fachowe - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z treścią art. 144 ust. 1 Pzp stanowiącym 2.1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty . Warunki takiej zmiany to m.in. 2.1.1.W zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawne aktów prawnych przywołanych w umowie 2.1.2.Korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie.. 2.1.3.Ograniczenia/ rozszerzenie zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy. 2.1.4.Przewidujące usługi równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same usługi w innej technologii jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny. 2.1.5. Zmiana podwykonawców. 2.1.6. Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowmaz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SiedzibA Zamawiającego, w Ostrowi Maz , ul. B. Prusa 2 , I piętro, pok. 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, w Ostrowi Maz , ul. B. Prusa 2 , I piętro, pok. 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.