Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: POTWIERDZENIE KLASY ROCZNEJ I PRZEGLĄD POŚREDNI KADŁUBA STATKU BALTICA
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, do kontaktów: Wanda Łakomiak, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax 058 7356110, e-mail: wanda@mir.gdynia.pl, www.mir.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POTWIERDZENIE KLASY ROCZNEJ I PRZEGLĄD POŚREDNI KADŁUBA STATKU BALTICA. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 2. Przegląd pośredni statku (dokowanie). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miejsce dostawy - port Dalmor S.A. Gdynia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.24.61.00 - Usługi w zakresie suchego dokowania Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.61.00 - Usługi w zakresie suchego dokowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 60 000 e. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 25.05.2006; data zakończenia: 12.06.2006;
III.1) Wymagane wadium: 4000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych oraz spełniają następujące warunki: 2)w okresie ostatnich trzech lat tj. od dnia 01.01.2002 do 31.12.2005 r. wykonali z należytą starannością usługę remontową dla statku o wielkości nie mniejszej niż 500 BRT ,W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć1)Koncesja, zezwolenie lub licencja .2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1, ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177) oraz że nie podlega wykluczeniu ustawowemu z art. 24 w.w. ustawy. 4)Dowód wniesienia wadium.5)Aktualna informacja z KRK albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.6)Aktualna informacji z K R K w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Z U S lub K R U S.8)Formularz cenowy. 9)Wykaz wykonanych, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat tj. od dnia 01.03.2003 r. do 01.03.2006 usług remontowych dla statku o wielkości nie mniejszej niż 500 BRT ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie,10)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia.11)Wykonawca posiada do dyspozycji dok lub możliwość wydokowania statku w wymaganym przez zamawiającego terminie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.04.2006, cena - 25.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.04.2006 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2006, godzina 11:40, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.03.2006.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





