Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sanniki: udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1 552 600,00 zł na sfinansowanie inwestycji pn.: "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą 0 oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach" Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sanniki, do kontaktów: Marianna Poryszewska, 09-450 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 024 2777829, fax 024 2777815, e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sanniki.bip.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu bankowego dla Gminy Sanniki na kwotę 1 552 600,00 zł na sfinansowanie inwestycji pn.: "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektu na potrzeby Przedszkola Gminnego z klasą 0 oraz siedzib instytucji gminnych w Sannikach". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Sanniki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w kwocie 1 552 600,00 zł na okres od dnia 20.02.2007 r. do dnia 30.10.2007 r., realizowany w 9 transzach. I transza w kwocie 400 000,00 zł do 20.02.2007 r. II transza w kwocie 100 000,00 zł do 30.03.2007 r. III transza w kwocie 200 000,00 zł do 30.04.2007 r. IV transza w kwocie 100 000,00 zł do 30.05.2007 r. V transza w kwocie 150 000,00 zł do 30.06.2007 r. VI transza w kwocie 150 000,00 zł do 30.07.2007 r. VII transza w kwocie 150 000,00 zł do 30.08.2007 r. VIII transza w kwocie 150 000,00 zł do 30.09.2007 r. IX transza w kwocie 152 600,00 zł do 30.10.2007 r. Okres kredytowania: 10 lat (2007 r. - 2016 r.) Kredyt spłacany będzie od 2008 r. - pierwsza rata w kwocie 47 064,00 zł - płatna do 30.03.2008 r., następne 32 raty, każda po 47 048,00 zł - płatne na koniec każdego kwartału. Odsetki natomiast spłacane będą od marca 2007 r. do marca 2016 r. Odsetki spłacane bez karencji w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu kwartału. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco kredytobiorcy. Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M, powiększone o marżę banku. Poza kwotami określonymi w ofercie, bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Udzielenie kredytu bankowego na kwotę 1 552 600,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 20.02.2007; lub data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania usług bankowych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych d) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w siedzibie zamawiającego, opłata w kasie (wersja papierowa). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: 23.03.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.02.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy w Sannikach.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.02.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego do wysokości 609.140,00 zł. (słownie: sześćset dziewięć tysięcy sto czterdzieści złotych
- Długoterminowy kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Grudziądzkiego w okresie 3 lat
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 2 525 023,00 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN NA 2025 ROK
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 mln. zł z tego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 2 231 400 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 1 768 600zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.