Ogłoszenie z dnia 2007-07-20
Manowo: DOSTAWA RADAROWEGO SYSTEMU KONTROLI PRĘDKOŚCI POJAZDÓW
Numer ogłoszenia: 123278 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Manowo, Manowo 40, 76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3183220, fax 094 3183289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.manowo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RADAROWEGO SYSTEMU KONTROLI PRĘDKOŚCI POJAZDÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnego systemu do kontroli prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną, automatyczną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia. Ilość - 1 komplet
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.60.00 - Urządzenia monitorowania ruchu Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy 3. złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 4. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, niezbędnymi do realizacji zamówienia 5. zrealizują zamówienie w ustalonym terminie 6. przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z pkt. VI.5 specyfikacji 7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, której niniejsze postępowanie dotyczy Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z pkt. 5 rozdz. VI SIWZ. warunki będą oceniane wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) formularz ofertowy b) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Pzp c) aktualny odpis z właściwego rejetru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności e) wzór umowy f) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowaia zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów g) aktualne zatwierdzenie typu proponowanego urządzenia, świadectwo legalizacji, dokument o spełnianiu norm bezpieczeństwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.manowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Manowo, 76-015 Manowo 40, pokój nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT URZĘDU GMINY MANOWO, 76-015 MANOWO 40.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI MANOWO
więcej: przetargi MANOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





