Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-05
Siedlce: Dostawa antygenów, surowic, buforów do badań serologicznych; antygenów, surowic, standardów do badań serologicznych koni; materiałów odniesienia do badań serologicznych; odczynników do wykrywania enterotoksyn gronkowcowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 123258 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach , ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6326459, faks 025 6325584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa antygenów, surowic, buforów do badań serologicznych; antygenów, surowic, standardów do badań serologicznych koni; materiałów odniesienia do badań serologicznych; odczynników do wykrywania enterotoksyn gronkowcowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - antygeny, surowice, bufory do badań serologicznych, Pakiet 2 - antygeny, surowice, standardy do badań serologicznych koni, Pakiet 3 - materiały odniesienia do badań serologicznych, Pakiet 4 - odczynniki do wykrywania enterotoksyn gronkowcowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Oferty (Części III SIWZ) - dla każdego pakietu oddzielnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany w przypadku wprowadzenia na rynek produktu udoskonalonego; b) zmiany terminu realizacji dostaw w przypadku zmiany w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego; c) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29 - zespół administracyjno gospodarczy i zaopatrzenia..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - antygeny, surowice, bufory do badań serologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antygeny, surowice, bufory do badań serologicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - antygeny, surowice, standardy do badań serologicznych koni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antygeny, surowice, standardy do badań serologicznych koni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - materiały odniesienia do badań serologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały odniesienia do badań serologicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - odczynniki do wykrywania enterotoksyn gronkowcowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wykrywania enterotoksyn gronkowcowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa wyposażenia dla Kierunku Ratownictwo Medyczne.
- Przebudowa ulicy Nowowiejskiej w miejscowości Chodów, Gmina Siedlce
- Malowanie ścian korytarza na I i II piętrze Instytutu Nauk Biologicznych w budynku przy ul. Prusa 14 w Siedlcach.
- Świadczenie usług w zakresie kształcenia i podnoszenia kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne.
- Kompleksowa usługa realizacji gotowego projektu zagospodarowania zieleni na kompleksie wojskowym K-0951 Siedlce
- Świadczenie usług w zakresie: Realizacja praw pacjenta w podmiocie leczniczym
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/110/25 Dzierżawa analizatora do oznaczeń immunochemicznych w kierunku zakażeń wirusowych wraz z zakupem odczynników i materiałów zużywalnych.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do badań metodą immunochemiczną ze znacznikiem izotopowym (I125)
- Dostawa odczynników do analityki, barwników i szybkich testów
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego na okres 17 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą odczynników do wytwarzania wektora lentiwirusowego w systemie bioreaktorowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawy odczynników laboratoryjnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.