eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecRemont ul. Poluszyńskiego w zakresie branży drogowej z uwzględnieniem aktualnego stanu sieci podziemnych - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Zgorzelec: Remont ul. Poluszyńskiego w zakresie branży drogowej z uwzględnieniem aktualnego stanu sieci podziemnych - II etap
Numer ogłoszenia: 123193 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78627 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Poluszyńskiego w zakresie branży drogowej z uwzględnieniem aktualnego stanu sieci podziemnych - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni gruntowej - wzmocnionej kruszywem, odcinkowo bitumicznej na ulicę o wydzielonej jezdni i jednostronnym chodniku o nowych konstrukcjach nawierzchni, tj. wzmocnionym podłożu gruntowym, podbudowie z kruszywa łamanego i nawierzchni z kostki betonowej brukowej dla jezdni jak i chodnika przy zapewnieniu powierzchniowego odwodnienia do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, która wymaga remontu - oczyszczenia. 2. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działek: nr 7, 10 AM-8, 1 - AM7, 1/3 - AM4, 7/2 - AM3, 24, 13 - AM2 obręb II miasto Zgorzelec w zakresie oznaczonym na mapie sytuacyjno-wysokościowej, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skali 1:500 od km 0+004,08 do km 0+146,00 oraz od km 0+338,00 do km 0+466,53. 3. Teren objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest w północnej części miasta Zgorzelca. Ulica Poluszyńskiego stanowi łącznik pomiędzy ulicami: Bolesławiecką, a ulicą Kozaka i Groszową. Jest to teren o zabudowie mieszkalnej, jednorodzinnej oraz usługowej. W pasie drogowym ulicy występuje liczne uzbrojenie podziemne, tj. sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieć wodociągowa, gazowa, energetyczna (naziemne i podziemne), sieć ciepłownicza i teletechniczna. 4. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Rozbiórkę kolizyjnego budynku gospodarczego 2) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych oraz krawężników betonowych 3) Wykonanie drogi oraz chodnika i zjazdów z kostki betonowej brukowej 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, ekspertyza geotechniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, mapa sytuacyjno-wysokościowa z zaznaczonym zakresem robót, przedmiar robót - opracowane przez firmę Budowlano-Inżynieryjną OLEX, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi charakter pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenie ceny oferty. 6. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32) ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (tj. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 7. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 9. Wymagany okres gwarancji: a) na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDROMAX s. c. Agnieszka Martynowska, Dorota Martynowska, Rząsiny 104, 59-620 Gryfów Śląski, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323787,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 293246,42

  • Oferta z najniższą ceną: 293246,42 / Oferta z najwyższą ceną: 514348,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.