eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce › Realizacja części zadania Aktywna integracja w ramach projektu NOWA DROGA Aktywizacja społeczno-zawodowa osób biernych zawodowo z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Wawrzeńczyce: Realizacja części zadania Aktywna integracja w ramach projektu NOWA DROGA Aktywizacja społeczno-zawodowa osób biernych zawodowo z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce
Numer ogłoszenia: 123131 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce , Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. 0-12 2874003, 2874007, faks 0-12 2874003, 2874007.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja części zadania Aktywna integracja w ramach projektu NOWA DROGA Aktywizacja społeczno-zawodowa osób biernych zawodowo z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usług w postaci treningu kompetencji społecznej, doradztwa zawodowego, szkoleń komputerowych, w ramach: - Priorytetu Nr VII POKL Promocja integracji społecznej, - Działanie7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Usługi te należą do zajęć/szkoleń zadania nr 1 - Aktywna integracja Projektu pn. NOWA DROGA Aktywizacja społeczno-zawodowa osób biernych zawodowo z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Powyższe usługi realizowane będą w latach 2010-2012 i skierowane będą do 14 beneficjentów rocznie, czyli do 42 uczestników łącznie w trakcie trwania projektu. Uczestnikami projektu będą osoby bierne zawodowo korzystające z pomocy społecznej, które są w wieku aktywności zawodowej. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie ściśle z podziałem na zajęcia/szkolenia w latach 2010 - 2012 i będzie obejmował: a) zajęcia nr I - przeprowadzenie treningu kompetencji społecznej przez doradcę zawodowego dla 14 uczestników projektu rocznie, przez okres 2-óch miesięcy po 40 godz. w miesiącu, łącznie 80 godz. rocznie, w terminach: od VI-VII.2010; od V-VI.2011; od V-VI.2012 b) zajęcia nr II - indywidualne kontakty uczestników projektu z doradcą zawodowym w wymiarze 2 godz. rocznie z każdym uczestnikiem, łącznie 28 godz. rocznie, w terminach VII.2010; VI.2011; VI.2012 c) zajęcia nr III - szkolenia komputerowe dla dwóch 5- osobowych grup oraz jednej 4-osobowej grupy rocznie, połączone z nauką sporządzania dokumentów aplikacyjnych (C.V., list motywacyjny) w wymiarze 45 godz. rocznie dla 1 grupy, łącznie 135 godz. rocznie, w terminach od VI-VII.2010; od V-VI.2011; od V-VI.2012..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę na zajęcia nr I i/lub II musi wykazać, że przeprowadził minimum 2 usługi szkoleniowe (przez usługę szkoleniową rozumie się szkolenie lub cykl szkoleń objęty jedną umową z odbiorcą) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie doradztwa zawodowego na kwotę min. 15 tys. zł łącznie. Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - Wykonawca składając ofertę na zajęcia nr III musi wykazać, że przeprowadził minimum 2 usługi szkoleniowe (przez usługę szkoleniową rozumie się szkolenie lub cykl szkoleń objęty jedną umową z odbiorcą) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie szkoleń komputerowych na kwotę min. 9 tys. zł łącznie. Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę na zajęcia nr III, złoży oświadczenie, że posiada sprzęt komputerowy do realizacji zamówienia w ilości 5 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca sporządzi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - Wykonawca przedłoży odrębne oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie osób, posiadają wymagane uprawnienia do przeprowadzenia przedmiotowych zajęć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca składając ofertę na zajęcia nr III (szkolenia komputerowe), złoży oświadczenie, że posiada sprzęt komputerowy do realizacji zamówienia w ilości 5 szt. 2.Harmonogram realizacji zadania zgodnie z wybranym rodzajem zajęć, opracowany w układzie tygodniowym i zgodnie z zapisami rozdz. IV pkt 2 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 2.Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a) wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, b) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, c) zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, d) siły wyższej, e) Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; f) rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/ wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 3. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce 57.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce 57 Sekretariat Urzędu Gminy pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zajęcia nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia nr I - przeprowadzenie treningu kompetencji społecznej przez doradcę zawodowego dla 14 uczestników projektu rocznie, przez okres 2-óch miesięcy po 40 godz. w miesiącu, łącznie 80 godz. rocznie, w terminach: od VI-VII.2010; od V-VI.2011; od V-VI.2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia nr II - indywidualne kontakty uczestników projektu z doradcą zawodowym w wymiarze 2 godz. rocznie z każdym uczestnikiem, łącznie 28 godz. rocznie, w terminach VII.2010; VI.2011; VI.2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia nr III - szkolenia komputerowe dla dwóch 5- osobowych grup oraz jednej 4-osobowej grupy rocznie, połączone z nauką sporządzania dokumentów aplikacyjnych (C.V., list motywacyjny) w wymiarze 45 godz. rocznie dla 1 grupy, łącznie 135 godz. rocznie, w terminach od VI-VII.2010; od V-VI.2011; od V-VI.2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.