Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siedlce: dostawa drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego j.u., materiałów do sterylizacji, materiałów RTG - 21 pakietów - ZP/drobny sprzęt j.u./2006
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Anna Jastrzębska, Robert Misiak, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, fax 025 6444483, e-mail: przetargi@spzoz-siedlce.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego j.u., materiałów do sterylizacji, materiałów RTG - 21 pakietów - ZP/drobny sprzęt j.u./2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego j.u., materiałów do sterylizacji, materiałów RTG - 21 pakietów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa do magazynu SP ZOZ Siedlce, ul. Kilińskiego 29. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 10 700 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. par.1 ust.1 pkt.1,4,5,6 i par.2.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80% jakość - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.05.2006, cena - 25. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 11:05, W siedzibie Zamawiającego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce pokój - sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.03.2006.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów do układania nawierzchni drogowych
- Szkoła bez barier - modernizacja budynku I LO z dostosowaniem dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w Siedlcach
- Usługa przeglądów okresowych urządzeń laboratoryjnych będących na stanie Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim - etap II
- Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce
- Dostawa pojemników od utylizacji odpadów dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych odblaskowych markerów sferycznych (III)
- Dostawy: myjek-rękawic suchych oraz sterylnych fartuchów włókninowych i foliowych, foliowych osłon na buty, masek chirurgicznych, półmasek ochronnych FFP2
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 13 części.
- DOSTAWA ELEKTROD I KANEK DOODBYTNICZYCH
- Dostawa probówek i drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 5 części
więcej: Klisza rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.