eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Pełnienie ochrony obiektu Radia Merkury S.A. i realizacja czynności recepcyjno-informacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-20

Poznań: Pełnienie ochrony obiektu Radia Merkury S.A. i realizacja czynności recepcyjno-informacyjnych
Numer ogłoszenia: 123093 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Poznaniu Radio "Merkury" Spółka Akcyjna, ul. Berwińskiego 5, 60-765 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6644900, fax 061 8660310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radiomerkury.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka akcyjna Skarbu Państwa - radio publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie ochrony obiektu Radia Merkury S.A. i realizacja czynności recepcyjno-informacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie ochrony obiektu Radia merkury S.A. i realizacja czynności recepcyjno - informacyjnych: 1. ochrona fizyczna obiektu 2. czynności recepcyjno-informacyjne 3. okresowy przegląd i uaktualnianie Planu ochrony oraz uzgadnianie tych zmian z kompetentnymi organami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych Spełnianie tych warunków zostanie ocenione na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni dostarczyć: 1. formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert 5. oryginał pełnomocnictwa/pełnomocnictw, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 mce przed upływem terminu składania ofert 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 mce przed upływem terminu składania ofert 8. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert 9. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert 10. aktualna koncesja na prowadzenie działalnosci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (ważna do 30.09.2010) 11. polisa ubezpieczeniowa w zakresie OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 500.000 zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia 12. oświadczenie o związaniu ofertą - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 13. oświadczenie w sprawie uzupełnionego wzoru umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 14. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch usług (świadczonych w sposób ciągły przez okres minimum jednego roku), ze sczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załącznie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 15. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień (licencji) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 Podmioty występujace wspólnie mają obowiązek dołączenia do oferty wszystkich dokumentów i oświadczeń 16. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach 4,6,7,9 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkatch 4,6,7,8,9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiomerkury.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radio Merkury S.A., ul.Berwińskiego 5, 60-765 Poznań, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Radio Merkury S.A., ul.Berwińskiego 5, 60-765 Poznań, sala nr 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.