Ogłoszenie z dnia 2016-02-04
Ostrów Wielkopolski: Świadczenie usługi doradztwa w zakresie zastępstwa procesowego
Numer ogłoszenia: 12303 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi doradztwa w zakresie zastępstwa procesowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie przez Zleceniobiorcę usług polegających na zastępstwie procesowym/doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o stwierdzenie nadpłaty i/lub zwrot nadpłaty w latach 2004 - 2013 w podatku od towarów i usług (dalej: podatku VAT) Zleceniodawcy, poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi. Usługa w szczególności obejmuje: a) przygotowywanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty i/lub zwrot podatku VAT wraz z załącznikami, innych wniosków, wystąpień i pism procesowych dla organów administracji i sądów administracyjnych w celu wszczęcia postępowań podatkowych lub sądowo-administracyjnych mających na celu odzyskanie podatku VAT, a także w toku ww. postępowań oraz po ich zakończeniu do czasu upływu terminu przedawnienia; b) wstępowanie na podstawie udzielonych pełnomocnictw przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w postępowaniach o stwierdzenie nadpłaty i/lub zwrot podatku VAT, w postępowaniach odwoławczych oraz sądowo-administracyjnych; c) reprezentowanie Zleceniodawcy podczas czynność sprawdzających i kontroli podatkowej dotyczącej rozliczeń podatku VAT naliczonego, a także podczas innych postępowań i czynności przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi dotyczących tej części podatku VAT naliczonego, który wykazany został w odpowiedniej deklaracji podatkowej w wyniku przeprowadzonych przez Zleceniobiorcę prac do czasu upływu terminu przedawnienia; d) doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego, w tym co do celowości prowadzenia postępowań o stwierdzenie nadpłaty i/lub zwrot podatku VAT; e) w przypadku gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Zleceniobiorca przygotuje wniosek o wydanie indywidualnej interpretacji przepisów prawa podatkowego i będzie reprezentować Zleceniodawcę w postępowaniu przed organem podatkowym i sądem administracyjnym. 2. Zleceniobiorca podejmie wszystkie możliwe i prawem przewidziane kroki by Zleceniodawca odzyskał możliwie wysoką kwotę podatku VAT zapłaconą w wartości nabywanych towarów i usług.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RSM Poland KZWS Spółka Doradztwa Podatkowego S.A., ul. Stary Rynek 38/39, 61-772 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482071,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 482071,00
Oferta z najniższą ceną: 482071,00 / Oferta z najwyższą ceną: 482071,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Świadczenie usługi polegającej na zastępstwie procesowym o stwierdzenie nadpłaty i/lub zwrot nadpłaty w podatku od towaru i usług (VAT) za lata poprzednie i do roku 2014 włącznie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





