Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa leków i materiałów medycznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzkie Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego, do kontaktów: Adam Głąb, ul. Drewnowska 75, 91-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. (0-42) 2563604, fax (042) 2563609, e-mail: zampubl@wcoirnr.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wcoirnr.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków i materiałów medycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : apteka zewnętrzna zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: leki i materiały medyczne z podziałem na 7 pakietów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty (aktualne, kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, przy czym dokumenty te powinny być oznakowane, której pozycji asortymentowej dotyczą. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 59 pozycji we wszystkich pakietach łącznie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WW postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy 1, którzy: 1.Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2.Zaproponują w ofercie 90-dniowy termin płatności. 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 2. 7.Osiągnęli obrót (w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług) w wysokości co najmniej równej wartości przedmiotu zamówienia w okresie roku obrotowego 2005. 8.Zamawiający wymaga załączenia do oferty bezpłatnych próbek zamawianego asortymentu, w ilości wskazanej w w załączniku nr 3 do SIWZ pod osobną liczbą porządkową (pozycją). Jedna próbka oznacza jedno najmniejsze opakowanie dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Próbki winny być opatrzone napisem \próbka bezpłatna - nie do sprzedaży\ oraz dostarczone wraz z Charakterystyką Produktu Leczniczego, za pośrednictwem apteki \Calendula\, Łódź, ul. Wólczańska 37 świadczącej usługę zewnętrzną w ramach stosownej umowy na rzecz Zamawiającego. 9.Wykonawcy posiadający osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego, winni dołączyć do oferty uchwałę wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty. 10.Koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oraz uzupełnieniem oferty, złożeniem oświadczeń, podpisaniem umowy ponosi wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Oświadczenie wykonawca o spełnianiu przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy3 sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawca (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawca). 4. Uchwałę wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowę spółki w celu udokumentowania prawa zarządu spółki do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczeń o wartości co najmniej równej lub wyższej niż wartość składanej przez nich oferty - w przypadku wykonawców posiadających osobowość prawną jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartość składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego. 5. Dokumenty (aktualne, kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, dotyczące następujących leków: Detralex +, Atropinum Sulfuricum oraz wszystkich materiałów medycznych, wskazanych w pakietach IV, V, VI i VII przy czym dokumenty te powinny być oznakowane, której pozycji asortymentowej dotyczą. Dla pozostałych pozycji asortymentowych Wykonawca może złożyć dokumenty, o których mowa powyżej lub oświadczenie o ich posiadaniu i możliwości udostępnienia na każde życzenie Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem kopii dokumentu wchodzącego w skład oferty musi być potwierdzona (za podpisem) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy). 2.Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3.Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia jakiegokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów oświadczeniem Wykonawcy. 4.Dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych, z wyjątkiem ulotek, broszur dotyczących przedmiotu zamówienia. 5.Dokumenty składane przez wykonawca mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, być przetłumaczone na język polski (z wyjątkiem broszur, ulotek dotyczących przedmiotu zamówienia) oraz poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 6.Brak któregokolwiek z dokumentów lub niespełnienie warunków stawianych wykonawcom wymienionych w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Podstawa prawna: art. 24 ust. 4 w zw. z art. 89 ust. 1 ustawy 1.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. jakość 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcoirnr.lodz.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibie zamawiającego (po uprzednim kontakcie telefonicznym i złożeniu pisemnego wniosku o wydanie SIWZ) lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 12:30, sala wykładowa w siedzibie zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: dopuszcza się składanie ofert równoważnych w pakietach I II i III 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: pakiet I. 1) Krótki opis: leki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. ACIDUM FOLICUM 0.005 g x 30 3000 szt., 100 op. 2. AESCIN 0.02 g x 30 - 9000 szt., 300 op. 3. AGROSULFAN KREM 2% 40g - 10 szt. 10 op. 4. ALANTAN 30g maść - 100 szt. 100 op. 5. ALANTAN ZASYPKA 50g. - 100 szt. 100 op. 6. ALAX x 20, 500 szt. 25 op. 7. ALTACET 1.0 g tabl. x 6, 504 szt. 84 op 8. AMIZEPIN 0.2g tabl. x 50 500 szt. 10 op. 9. ASPARGIN 0.05g. Tabl. x 50 - 2500 szt. 50 op. 10. CALCIUM tabl. - 100 szt. 100 op. 11. CARBO MEDICINALIS 0.3g. x 20 Tabl. - 200 szt. 10 op. 12. CZOPKI GLICERYNOWE 1g. x 10 - 500 szt. 50 op. 13. HYDROCORTISONUM krem 1% 15g - 10 op. 14. HYDROXYZINUM 0.01 g draż x 30 szt. - 1500 szt., 50 op. 15. LOPERAMID 2 mg x 30. - 300 szt. 10 op. 16. MANUSAN x1 liq 500ml. - 300 op. 17. MEMOTROPIL 1,2 g x 60 600 szt. 10 op. 18. PERFALGAN 1g/100 ml x 12 - 192 szt. 16 op 19. POLSTIGMINUM 0.5mg/ml x 10 - 100 szt. 10 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: dopuszcza się składanie oferty równoważnej CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pakiet II. 1) Krótki opis: leki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. CLINDAMYCIN 0,3 g/ 2 ml x 5 500 szt. 100 op. 2. DETRALEX + 0.5 g x 30 tabl. - 6000 szt. 200 op. 3. DEXAVEN x 10 4 mg 300 szt. 30 op. 4. DIPROPHYLLINUM 0.2g x 60 tabl. - 300 szt., 5 op. 5. DOXYCYCLIN 0.1g/5 ml. x 10 - 200 szt. 20 op. 6. FURAGIN 0.05g x 30 tabl. - 1500 szt. 50 op. 7. HYDROXYZINUM 0.025g draż x 30 szt. - 3000 szt., 100 op. 8. METOCARD 50mg. x 30 Tabl - 300 szt. 10 op. 9. METRONIDAZOL 250 mg x 20 tabl. - 100 tabl. 5 op. 10. MYDOCALM 150 mg x 30 tabl. - 600 szt. 20 op. 11. MYDOCALM draż. 50 mg - 600 szt. 20 op. 12. NIFUROKSAZYD 0.1g x 24 tab. - 432 szt. 18 op. 13. NIVANIL amp. 2.5 mg/ml x 10. - 180 szt. 18 op. 14. NIVANIL amp. 5 mg/ml - 180 szt. 18 op. 16. GALOSPA 40 mg x 20 2000 szt 100 op. 17. PALIN 200 mg x 20. - 500 szt. 25 op. 18. PARACETAMOL 0.5g x 20 tabl. - 2000 szt. 100 op. 19. PARAFINA CIEKŁA 4kg. - 10 op. 20. PARAFINA STAŁA 25 kg. - 10 op. 21. PERFALGAN 1g/100 ml x 12 - 192 szt. 16 op 22. POLOPIRYNA S 300 mg. x 20 tabl. - 400 szt. 20 op. 23. RANIGAST 150 mg - 2500 szt. 2500 op. 24. SPIRONOL 0.025g - 260 szt. 260 op. 25. VIT. C MONOVITAN 0,1 g x 20, 2000 szt 100 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: dopuszcza się składanie oferty równoważnej CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: pakiet III. 1) Krótki opis: leki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Acard 75 mg x 60 600 szt 10 op 2. Atropinum sulfuricum 1 mg/1 ml x 10 300 szt 30 op. 3. Laremid 2 mg x 10 200 szt 20 op. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: dopuszcza się składanie ofert równoważnych CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: pakiet IV. 1) Krótki opis: materiały medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Bawełniane rękawy ortopedyczne, o wymiarach 7cm x 20 m - 10 szt., Bawełniane rękawy ortopedyczne, o wymiarach 10 cm x 20 m - 10 szt., Bawełniane rękawy ortopedyczne, o wymiarach 15 cm x 20 m, Opatrunek sterylny z centr.poł. wkładem chł. 5 cm x 7,2 cm - 500 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: pakiet V. 1) Krótki opis: materiały medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Podkłady dla chorych o wymiarach 40x60 cm - 1950 szt., Podkłady dla chorych o wymiarach 60 x 90 cm - 7750 szt.,podkłady dla chorych o wymiarach 60 x 60 cm, 3450 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: pakiet VI. 1) Krótki opis: materiały medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Wyściółka podgipsowa o szerokości 15 cm, minimalnej długości 3m - 4310 szt. Wyściółka podgipsowa o szerokości 10 cm, minimalnej długości 3 m - 1590 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: pakiet VII. 1) Krótki opis: materiały medyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw do artroskopowej rekonstrukcji ACL 144 szt, zestaw do rekonstrukcji stawu barkowego 40 szt., jednorazowy fartuch chirurgiczny 3420 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- Dostawa leków programowych i ogólnych - uzupełnienie
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





