To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Myszków: Świadczenie usługi operatora Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla gminy Myszków - II etap.
Numer ogłoszenia: 12302 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406112 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi operatora Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla gminy Myszków - II etap..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi operatora Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla gminy Myszków-II etap (zwany dalej Programem) w zakresie: 1. Przygotowania przez Wykonawcę wniosku w celu uzyskania przez Gminę Myszków pożyczki długoterminowej na warunkach preferencyjnych na dofinansowanie dla mieszkańców miasta Myszkowa zadania Realizacja Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla gminy Myszków- etap II zgodnie z Uchwałą nr IX/58/11 Rady Miasta w Myszkowie z dnia 28 czerwca 2011 roku w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej na warunkach preferencyjnych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach na realizację Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla gminy Myszków. Wniosek należy sporządzić zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku określoną przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Przyjęty pod względem formalnym przez WFOŚiGW w Katowicach wniosek będzie uznany przez Zamawiającego jako wykonany zgodnie z SIWZ. Wniosek winien obejmować: - wymianę 75 tradycyjnych kotłów węglowych na ekologiczne z materiałem opałowym typu Eko-groszek, - wymianę 13 tradycyjnych kotłów węglowych na instalację gazową, - montaż 40 instalacji solarnych. 2. Opracowania i przedstawienia do akceptacji przez Operatora Zamawiającemu wzorów druków niezbędnych do realizacji zadania tj. a) regulaminu udzielania dofinansowania wraz z drukiem wniosku dotyczącym modernizacji źródeł ciepła i instalacji układów solarnych w budynkach indywidualnych realizowanych w ramach Programu ograniczenia niskiej emisji dla gminy Myszków, który będzie podstawą do udziału w Programie, b) projektu kosztorysu, c) wzoru umowy pomiędzy wykonawcą i instalatorem na wykonanie zadania. 3. Obsługi wszystkich umów modernizacyjnych obejmujących: - wymianę 75 tradycyjnych kotłów węglowych na ekologiczne z materiałem opałowym typu Eko-groszek, - wymianę 13 tradycyjnych kotłów węglowych na instalację gazową, - montaż 40 instalacji solarnych. Poprzez obsługę umów modernizacyjnych rozumie się również: 1) uruchomienie punktu informacyjnego na potrzeby Programu dla Gminy Myszków w siedzibie Urzędu Miasta w Myszkowie, czynnego po 4 godz., dwa razy w tygodniu we wtorek oraz czwartek w godzinach od 900 - 1300. 2) przeprowadzenie weryfikacji wniosków w celu oceny spełnienia warunków udziału w Programie oraz dokumentów do nich załączanych zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie Programu, 3) przegląd obiektów objętych Programem przy udziale instalatora oraz Inwestora w celu określenia zakresu prac do wykonania, 4) przeprowadzenie naboru instalatorów wraz z weryfikacją urządzeń grzewczych przez nich oferowanych do realizacji Programu, 5) weryfikację rozwiązań projektowych i kosztorysów przedłożonych przez instalatora pod kątem zgodności z Programem, przepisami Prawa budowlanego oraz umowy z WFOŚiGW w Katowicach, 6) przygotowanie projektów umów adaptacji i modernizacji obiektów do celów Programu, 7) opracowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu realizacji Programu wraz z wyceną w oparciu o wyniki przeprowadzonego przeglądu, 8) wykonanie harmonogramu robót instalacyjnych dla obiektów zakwalifikowanych do Programu, 9) zawarcie na podstawie zatwierdzonych dokumentacji, umów z instalatorami i uczestnikami Programu, 10) współpracę ze stronami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, 11) współpracę z instalatorami w zakresie realizacji działań objętych Programem, 12) współpracę z dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, 13) nadzór i kontrolę nad realizacją robót oraz uczestniczenie w każdorazowym odbiorze zrealizowanych zadań inwestycyjnych objętych umowami zawartymi w ramach Programu, 14) kompletowanie i przedstawianie Zamawiającemu dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚiGW w Katowicach, 15) przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji Programu, 16) rozliczenie z WFOŚiGW w Katowicach zgodnie z zestawieniem zadań zrealizowanych w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji rozliczających każdą transze dofinansowania, 17) udział w spotkaniach koordynacyjnych z uczestnikami Programu - przy czym należy przewidzieć konieczność regulowania spraw formalno-prawnych w miejscu zamieszkania Inwestora. 18) Po zakończeniu II etapu modernizacji Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania do archiwum Urzędu Miasta Myszków dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych. 19) Wykonawca uczestniczył będzie jako przedstawiciel Zamawiającego w kontroli przeprowadzanej przez instytucje współfinansującą Program Ograniczenia Niskiej Emisji. Zamawiający zastrzega sobie, że warunkiem przystąpienia do realizacji pkt. 3 będzie otrzymanie pisemnej informacji z WFOŚiGW o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o którym mowa w pkt. 1. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o terminie przystąpienia do realizacji punktu 3. Operator jest odpowiedzialny za błędy zmniejszające wartość lub użyteczność przedmiotu umowy, w tym dokumentacji. Na wniosek Zamawiającego Operator zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia błędów w dokumentacji w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIERUŃSKA FUNDACJA INICJATYW GOSPODARCZYCH
jakie przetargi wygrała firma
BIERUŃSKA FUNDACJA INICJATYW GOSPODARCZYCH
- BIERUŃSKA FUNDACJA INICJATYW GOSPODARCZYCH, Ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78938,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38480,00
Oferta z najniższą ceną: 38480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66020,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie dokumentu pn. "Wojewódzki Program Rozwoju Odnawialnych Źródeł Energii z uwzględnieniem adaptacji do zmian klimatu dla Województwa Podkarpackiego".
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 ul. J. Śliwki 8 - termomodernizacja i modernizacja budynku - dokumentacja projektowa (3)
- "Rozbudowa ul. Jeziornej w Piotrkowie Trybunalskim"
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
- U/23/2025 Usługa monitoringu chiropterologicznego dla Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego w Prószkowie
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.