Ogłoszenie z dnia 2007-07-20
Warszawa: Wykonanie adaptacji pomieszczeń w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 123004 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, fax 022 5726305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.nfz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji pomieszczeń w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamawianych robót oraz sposób współpracy Wykonawcy z Zamawiającym sformułowane są we wzorze umowy oraz w założeniach harmonogramu rzeczowo - wartościowego wykonania robót. Szczegółowy zakres robót określają załączone do specyfikacji przedmiary przewidzianych robót oraz dokumentacja projektowa, która zawiera: ogólną specyfikację techniczną, projekt budowlany architektoniczno-konstrukcyjny, instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje klimatyzacji precyzyjnej serwerowni i klimatyzacji pomieszczenia dla UPS-ów, instalacje klimatyzacji i centralnego ogrzewania, instalacje niskoprądowe (kontrola dostępu, system włamania i napadu, telewizja przemysłowa, okablowanie strukturalne, system monitoringu BMS, system nagłośnienia i obsługi sal konferencyjnych), instalacje przeciwpożarowe (system sygnalizacji pożaru, system gaszenia gazem), instalacje energetyczne (sieci ogólnego przeznaczenia, sieci wydzielonego zasilania).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: kwota wadium 150.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do Specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Dokumentem takim będzie aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Zamawiający wymaga złożenia od każdego z Wykonawców informacji w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Dokumentem takim będzie aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów w. wym. ustawy zobowiązany jest do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy o zamówieniach publicznych. Jeżeli Wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary nie składa informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożony przez każdego wykonawcę Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w zakresie wykonania centrum (ośrodek) przetwarzania danych oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz co najmniej 1 wykonanej roboty w okresie ostatnich pięciu lat /lipiec 2002 r. - czerwiec 2007 r./, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym w zakresie wykonania centrum (ośrodka) przetwarzania danych o wartości przekraczającej 5 mln. zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez wykonanie robót budowlanych należy rozumieć ich ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać roboty budowlane, których odbiór ostateczny miał miejsce w wyżej wym. latach. Datę wykonania zamówienia należy określić jako miesiąc i rok. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie wymaganych robót budowlanych w wymaganym czasie przez podmioty podlegające połączeniu. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w zakresie wykonania wentylacji i klimatyzacji oraz załączenia dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz co najmniej 1 wykonanej roboty w okresie ostatnich pięciu lat /lipiec 2002 r. - czerwiec 2007 r/., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym w zakresie wykonania wentylacji i klimatyzacji o wartości przekraczającej 2 mln. zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć budowę nowej lub modernizację istniejącej wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Przez wykonanie robót budowlanych należy rozumieć ich ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać roboty budowlane, których odbiór ostateczny miał miejsce w wyżej wym. latach. Datę wykonania zamówienia należy określić jako miesiąc i rok. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie wymaganych robót budowlanych w wymaganym czasie przez podmioty podlegające połączeniu. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemny wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wzór tabeli dotyczący osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia załączono do Specyfikacji. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zapewnił co najmniej jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej na dowód czego załącza kserokopię uprawnień i aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego. Informacja z banku Dokumentem takim będzie informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, a w szczególności zamawiający wymaga, by z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub posiada zdolność kredytową na minimum taką kwotę. Za aktualną informację uznaje się jedynie informację wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. Dokument stwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy w związku z prowadzoną działalnością Wykonawcy winni przedstawić polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wysokość sumy gwarancyjnej po uwzględnieniu franszyzy musi odpowiadać wartości oferty brutto. Polisa musi posiadać rozszerzenia o klauzule obejmujące włączenie: 1) szkód wyrządzonych przez podwykonawców osób objętych ubezpieczeniem, z zachowaniem regresu przez Ubezpieczyciela, 2) szkód powstałych po wykonaniu pracy lub usługi wynikłych z nienależytego wykonania zobowiązania, 3) szkód wyrządzonych w podziemnych instalacjach lub urządzeniach w czasie wykonywania prac lub usług przez osoby objęte ubezpieczeniem na 1 mln. zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi być złożony przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NFZ Centrala ul. Grójecka 186 02-290 Warszawa Wydział Inwestycji i Zamówien Publicznych II pietro, pok. 2.48..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: NFZ Centrala ul. Grójecka 186 02-290 Warszawa Wydział Inwestycji i Zamówien Publicznych II pietro, pok. 2.48..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Przywrócenie do funkcjonalności terenów i obiektów zdegradowanych przy szpitalu powiatowym w Prudniku" - Rewitalizacja terenów Powiatu Prudnickiego
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





