Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-20
Warszawa: Wykonanie zewnętrznego panoramicznego szybu dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 3 (Poliklinika WIML) ul. Krasińskiego 56 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.
Numer ogłoszenia: 122993 - 2007; data zamieszczenia: 20.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, fax 022 6852689.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zewnętrznego panoramicznego szybu dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 3 (Poliklinika WIML) ul. Krasińskiego 56 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zewnętrznego panoramicznego szybu dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 3 (Poliklinika WIML) ul. Krasińskiego 56 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określone w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Zakres robót - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2 Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ 1.3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9 Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 1.10 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - a w szczególności kserokopię uprawnień osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz osoby z uprawnieniami elektrycznymi do pełnienia samodzielnej funkcji w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadających zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych, budynek nr 5, pokój nr 26..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kancelaria WIML, budynek nr 2, pokój nr 37..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.09.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi wraz z przebudową budynku oficyny na cele gastronomiczne
- Budowa wiatrołapu i windy w Szkole Podstawowej w Więcławicach Starych - postępowanie nr 2
- Adaptacja (w tym montaż drzwi, krat, zabezpieczeń, ukryć szczelinowych, cegieł) i remont obiektów stanowiących zimowiska nietoperzy - 2 części
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Zespole Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej
- Modernizacja sali widowiskowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej i holu w Domu Kultury w Hałcnowie
- "Rozbudowa budynku gospodarczego o pomieszczenie gospodarcze i wiatę oraz zmianę konstrukcji dachu i pokrycia ścian istniejącego budynku gospodarczego"- II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.