eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieAdaptacja pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych w budynku ZSOiP w Świeciu - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-07

Świecie: Adaptacja pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych w budynku ZSOiP w Świeciu - II etap
Numer ogłoszenia: 122943 - 2008; data zamieszczenia: 07.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 85, 86-105 Świecie, woj. pomorskie, tel. 052 3333140, fax 052 3333140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych w budynku ZSOiP w Świeciu - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na: CZĘŚĆ I (nowa część budynku) 1)wymiana 3 rozdzielni wewnętrznych instalacji elektrycznej, 2)wymiana na klatce schodowej okładziny schodów z lastryko na płytki wykonane z kamienia sztucznego oraz wymiana balustrady przy schodach na wykonaną ze stali nierdzewnej i szkła bezpiecznego, 3)wymiana podłóg z płytek PCV na wykładzinę rulonową, zgrzewalną w pomieszczeniach klasowych (3 sale lekcyjne na piętrze wraz z zapleczem, 1 sala lekcyjna na parterze wraz z zapleczem i 3 zaplecza techniczne, pomieszczenie gospodarcze i hol w piwnicy), 4)zmodernizowaniu sal lekcyjnych (powiększenie sali lekcyjnej o istniejące zaplecze i adaptacja dawnej toalety na nowe zaplecze na piętrze, modernizacja zaplecza na parterze) oraz przebudowanie pomieszczeń znajdujących się w piwnicy na hol mający służyć jako szatnia (rozbiórka ścian działowych, postawienie nowej i wymiana podłóg), 5)wymiana jednego pionu kanalizacyjnego i montaż 5 umywalek wraz z fartuchami na wszystkich kondygnacjach oraz adaptacja dawnej toalety w piwnicy na schowek porządkowy (wraz z umywalką techniczną), 6)malowanie remontowanych pomieszczeń klasowych, zapleczy, łącznika i holu w piwnicy (przedtem ługowanie starej lamperii i wykonanie gładzi tynkowej CZĘŚĆ II (stara część budynku) 1)wydzielenie ścianami portierni, sekretariatu i biblioteki wraz z zamurowaniem otworów drzwiowych, 2)rozebranie starego komina do poziomu stropu parteru oraz wybudowanie nowego z 11 kanałami, 3)skucie istniejących posadzek, założeniu izolacji pod posadzkami, wylaniu nowych podkładów pod posadzki oraz nowych posadzek we wszystkich pomieszczeniach parteru starej części budynku (w tym holu), 4)adaptacja strychu z wydzieleniem pomieszczenia gospodarczego, pomieszczenia funkcyjnego i biura oraz zamontowanie dodatkowo 5 okien połaciowych, 5)przełożenie pod tyk istniejących pionów instalacji CO oraz zamontowanie w pomieszczeniach na poddaszu 8 grzejników instalacji CO, 6)wykonanie instalacji elektrycznej we wszystkich pomieszczeniach starej części budynku, 7)osadzenie nowych drzwi we wszystkich pomieszczeniach parteru i piętra starej części budynku, 8)prace wykończeniowe wybudowanej w stanie surowym klatki schodowej, a mianowicie położenie płytek z kamienia sztucznego na klatce schodowej (schody, spocznik i podesty), zainstalowanie balustrady ze stali nierdzewnej i szkła bezpiecznego, 9)malowanie wszystkich pomieszczeń starej części szkoły oraz zainstalowanie 5 umywalek, 1 zlewozmywaka wraz z fartuchami z glazury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć następujące dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania określonego w SIWZ zamówienia: 1)wskazanie przez Wykonawcę kierownika budowy w branży ogólnobudowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualną przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budowlanych oraz kserokopie nadanych uprawnień budowlanych, 2)wskazanie jednej przykładowej roboty budowlanej o podobnej wartości i zakresie, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, popartej referencjami. 3.Dokumenty potwierdzające warunki znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)polisa, w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych ul. Wojska Polskiego 85, 86 - 105 Świecie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych ul. Wojska Polskiego 85, 86 - 105 Świecie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.