eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ŚląskaBudowa boiska sportowego na terenie Gimnazjum w Jaworzynie Śląskiej - w ramach programu -Moje boisko - Orlik 2012-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Jaworzyna Śląska: Budowa boiska sportowego na terenie Gimnazjum w Jaworzynie Śląskiej - w ramach programu -Moje boisko - Orlik 2012-
Numer ogłoszenia: 122899 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska, ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, fax 074 8588253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzyna.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego na terenie Gimnazjum w Jaworzynie Śląskiej - w ramach programu -Moje boisko - Orlik 2012-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego na terenie Gimnazjum w Jaworzynie Śląskiej w ramach programu -Moje Boisko- Orlik 2012 2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 - pole gry 26,0 x 56,0 m- z drenażem wewnętrznym na całej powierzchni boiska - podbudowa przepuszczalna: - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową - załącznik nr 3 do SIWZ- i SST -załącznik nr 2 do SIWZ Nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu -sztuczna trawa- o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ- i SST -załącznik nr 2 do SIWZ- Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 -pole do gry 15,1 x 28,1 m- z drenażem wewnętrznym na całej powierzchni boiska Podbudowa: Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWZ-. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową -załącznik nr 3 do SIWZ- do i SST - załącznik nr 2 do SIWZ- Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego: Nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ- i SST.-załącznik nr 2 do SIWZ-. Technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET grubości min 30mm . Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku -mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU- o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne -badminton, tenis, siatkówka- -2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWZ- oraz SST - załącznik nr 2 do SIWZ-. 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWT- oraz SST -załącznik nr 2 do SIWZ- 2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dotycząca wykonania robót budowlanych w ramach zadania: Budowa boiska sportowego na terenie Gimnazjum w Jaworzynie Śląskiej- w ramach programu Moje boisko Orlik 2012- 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 5 do SIWZ -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych Załącznik Nr 6 do SIWZ -Oświadczenie wykonawcy - art. 22 ust1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty -materiały i robociznę- wynosi 60miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania -bez uwag- protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - materiały i robociznę- wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania -bez uwag- protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych. Robota budowlana - kod CPV 45212221-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45111240-2 Roboty w zakresie odwodnienia gruntu 36400000-5 Artykuły i sprzęt sportowy 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wpłata wadium w kwocie 15000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a- wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 06.06.2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -budowa obiektów sportowych-, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania -wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ-. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie -referencje, protokoły odbioru, itp.-, b- dysponują osobą/osobami posiadającą-posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c- przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem budowlanym i przepisami szczegółowymi, a niezbędne do wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000 zł b- nie zalegają z zapłatą należności publiczno prawnych c- nie zalegają z zapłatą składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne d- posiadają potencjał finansowy wystarczający do realizacji zamówienia 4- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia -nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach -wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ- dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu . Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3- Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) 4- pisemna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dot. niekaralności władz firmy, spółki wymienianych w wyciągu z KRS lub wpisie do ewidencji wystawione nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem składania ofert 5- pisemna informacja z banku finansującego firmę o braku zadłużeń i kondygnacji finansowej firmy 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 06.06.2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -budowa obiektów sportowych-, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty -protokoły odbioru, referencje itp.- potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1- konstrukcyjno-budowlanej, 2- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. -dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 3 -Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym.-Zapisy umów lub projekty umów z podwykonawcami nie mogą powstać w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowymi umowy zawartej pomiędzy oferentem z Zamawiającym, stanowiącej załącznik Nr 9 do SIWZ. Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do oferty celem akceptacji -przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kc. Do wykazu należy załączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców niezbędnych do realizacji zamówienia. 4- Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego. 5- Wykaz pracowników kadry technicznej wyznaczonych do wykonania zadania wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych pracowników. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1- Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000 zł oraz potwierdzenie zdolności kredytowej firmy -w przypadku oferentów posiadających konta w różnych bankach-informacja wymagana jest ze wszystkich banków- na kwotę nie mniejszą niż cena oferowana brutto, wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4.Dowód wpłaty wadium. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzyna.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląśkiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska Sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.