Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: naprawa dróg gminnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zielona Góra, do kontaktów: Beata Lamcha Ryszard Huczek, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3257420, fax 068 3257420 w. 506, e-mail: sekretariat@gminazg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminazg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa dróg gminnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren gminy Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne profilowanie i zagęszczenie nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Zielona Góra, naprawa miejsc uszkodzonych tłuczniem bazaltowym, pospółką lub żużlem paleniskowym oraz wykonanie podbudowy z tłucznia bazaltowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacje o wymaganych oświadczeniach i dokumentach podano w pkt. III.2) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.41 - 45.23.32.41 Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3.Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4.Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 6.Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości robót budowlanych (min. 2 zadania). 7.Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r., poz. 177 ) Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie np. referencje, opinie lub listy polecające albo protokoły odbiorów końcowych. 4. Imienny wykaz kadry kierowniczej wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (opis doświadczeń zawodowych) wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 6. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : -pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej przez wszystkich partnerów - wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu wraz z zakresem umocowania, a także zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, -wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, -oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN . 10. Wykaz sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia. 11. Dowód wpłacenia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena wykonania zamówienia 75 2. stawka roboczogodziny wraz z narzutami 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl. Opłata: 22 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie Urzędu Gminy lub na konto: PKO BP S.A. I Oddz. Centrum w Zielonej Górze, nr konta 88 1020 5402 0000 0002 0027 9000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 12:15, Sala konferencyjna, pok. nr 300B, II piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.02.2007.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA ROZBUDOWĘ OBWODNICY STAREGO I NOWEGO KISIELINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 282
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





