Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Warszawa: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie
Numer ogłoszenia: 122830 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie z podziałem na 9 zadań: zadanie nr 1 - dostawa papieru offsetowego, samokopiującego, pakowego, kartonu offsetowego, tektury; zadanie nr 2 - dostawa matryc, płyty fotopolimerowej; zadanie nr 3 - dostawa farb; zadanie nr 4 - dostawa lakieru, kleju, wywoływacza, regeneratora, płynu do gumowania; zadanie nr 5 - dostawa czyściwa; zadanie nr 6 - dostawa taśmy do pakowania; zadanie nr 7 - dostawa drutu introligatorskiego; zadanie nr 8 - dostawa kasety z czarnym tonerem, tonerów; zadanie nr 9 - dostawa tektury falistej dwuwarstwowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 22.61.00.00 - Farba drukarska 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 44.42.42.00 - Taśma przylepna 44.33.30.00 - Drut 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy: 1.1. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2. Sposób spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp: 2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzone określonymi zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 198 000,00 zł; na zadanie 2 - 40 000,00 zł; na zadanie 3 - 5 100,00 zł; na zadanie 4 - 500,00 zł; na zadanie 5 - 7 600,00 zł; na zadanie 6 - 350,00 zł; na zadanie 7 - 100,00 zł; na zadanie 8 - 17 300,00 zł; na zadanie 9 - 770,00 zł. 2.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 270 720,00 zł. (dotyczy wszystkich zadań), w tym na zadanie 1 - 198 000,00 zł., na zadanie 2 - 40 000,00 zł., na zadanie 3 - 5 100,00 zł.; na zadanie 4 - 1 500,00 zł; na zadanie 5 - 7 600,00 zł; na zadanie 6 - 350,00 zł; na zadanie 7 - 100,00 zł; na zadanie 8 - 17 300,00 zł; na zadanie 9 - 770,00 zł. 2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2.2 - 2.3 - zostaną spełnione, jeżeli spełnia je chociaż jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia (art.23 ustawy). 3.2. Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZŁOŻENIA DO OFERTY NIŻEJ WYMIENIONYCH: 1. Oświadczeń: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. oświadczenia: - o należytym wykonaniu minimum jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 198 000,00 zł; na zadanie 2 - 40 000,00 zł; na zadanie 3 - 5 100,00 zł; na zadanie 4 - 1 500,00 zł; na zadanie 5 - 7 600,00 zł; na zadanie 6 - 350,00 zł; na zadanie 7 - 100,00 zł; na zadanie 8 - 17 300,00 zł; na zadanie 9 - 770,00 zł. - o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 270 720,00 zł, w tym na zadanie 1 - 198 000,00 zł; na zadanie 2 - 40 000,00 zł; na zadanie 3 - 5 100,00 zł; na zadanie 4 - 1 500,00 zł; na zadanie 5 - 7 600,00 zł; na zadanie 6 - 350,00 zł; na zadanie 7 - 100,00 zł; na zadanie 8 - 17 300,00 zł; na zadanie 9 - 770,00 zł. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Marsa 110 budynek nr 1 pokój nr 2 lub pobrać ze strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Warszawa, ul. Marsa 110. Kancelaria jawna - budynek nr 3 pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru offsetowego, samokopiującego, pakowego, kartonu offsetowego, tektury.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa matryc, płyty fotopolimerowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.50.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.61.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lakieru, kleju, wywoływacza, regeneratora, płynu do gumowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czyściwa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa taśmy do pakowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystyanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drutu introligatorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kasety z czarnym tonerem, tonerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów poligraficznych i materiałów wykorzystywanych w drukarstwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tektury falistej dwuwarstwowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
- 391/2025 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla przebudowy boiska i budowy drogi pożarowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Modernizacja boiska oraz hali sportowej p
- ZP/13/25 Remont i modernizacja pomieszczeń znajdujących się na trzecim piętrze w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1 - ETAP I.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę DW 696 polegająca na budowie chodnika i peronów na odc. od km 11+798 do km 11+905 w m. Skupie, gm. Mokobody, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
- USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE
- Dostawa środków czystości i materiałów jednorazowego użytku, środków czyszczących i polerujących oraz artykułów gospodarczych dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek wojskowych (...)
- Zakup i dostawa drutu żarzonego do belowania odpadów
więcej: Farba drukarska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.