eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › dostawa szczepionek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Rzeszów: dostawa szczepionek
Numer ogłoszenia: 122801 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej nr 2 SP ZOZ , ul. Batorego 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8509047, faks 017 8538394.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szczepionek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy szczepionek w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załącznikach nr. 2 - Formularz cenowy oferty- szczegółowa specyfikacja asortymentowo-cenowa Zamówienie zostało podzielone na pakiety Nr 1 i 2 w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w poszczególnych pakietach. Ofertyniekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w pakietach stanowiących zał. Nr 2 do SIWZ 3. Oferent dostarcza szczepionki do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 4. Wielkość dostaw realizowana będzie na podstawie bieżących zamówień, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Warunki stawiane wykonawcom. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz okt. 2 ust. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. 3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktycznie i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy) i załączyć do oferty 1) Formularz oferty 2) Formularz asortymentowo cenowy 3) Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zoz2.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-005 Rzeszów, ul. Batorego 9 pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 08:00, miejsce: 35-005 Rzeszów, ul. Batorego 9 sekretariat Zespołu pok. 219.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.