eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówBudowa budynku mieszkalnego nad istniejącym pawilonem usługowo-handlowym w parterze, na dz. nr ewid. 145 obręb4 Chrobry w Głogowie - zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Głogów: Budowa budynku mieszkalnego nad istniejącym pawilonem usługowo-handlowym w parterze, na dz. nr ewid. 145 obręb: 4 Chrobry w Głogowie - zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 122800 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie , ul. Piotra Skargi 8, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8334118, faks 076 8334118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/tbs

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. 100% udziału Gminy Miejskiej Głogów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego nad istniejącym pawilonem usługowo-handlowym w parterze, na dz. nr ewid. 145 obręb: 4 Chrobry w Głogowie - zaprojektuj i wybuduj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego nad istniejącym pawilonem usługowo-handlowym w parterze, na dz. nr ewid. 145 obręb: 4 Chrobry w Głogowie - zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia skład się z dwóch etapów realizacyjnych: I Etap - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kosztami nadzoru autorskiego. II Etap - budowa budynku mieszkalnego nad istniejącym pawilonem usługowo-handlowym, w zabudowie szeregowej, (w stanie surowym zamknięty) z elewacją. Aktualnie w/w działka gruntowa jest zabudowana budynkiem w zabudowie szeregowej, jednokondygnacyjnej (parter handlowo-usługowy), w całości podpiwniczonym, krytym stropodachem o powierzchni zabudowy 70,46m2, wybudowanym w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia. Celem przedmiotu zamówienia jest zaprojektowanie i budowa (w stanie surowym zamkniętym) o zakresie : a) rozbiórka istniejącej zabudowy stropodachu , b) sprawdzenie jakościowe istniejącego strop parteru, c) budowa piętra, d) budowa poddasza użytkowego, e) konstrukcja drewniana dachu budynku, f) pokrycie dachowe z dachówki ceramicznej, obróbki blacharskie, g) odwodnienie dachu poprzez rynny i rury spustowe, h) okna drewniane z żaluzjami wraz z wymianą istniejących, i) drzwi zewnętrzne - wymiana istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej: -drewnianych -stalowych (wystawowe) na aluminiowe typu ciepłego z szyba bezpieczna j) budowa schodów żelbetowych do piwnicy, k) elewacja całego budynku z ociepleniem, l) zagospodarowanie działki w tym - dojście utwardzone na terenie działki od strony ul. Słowiańskiej (zachodniej) - pozostały teren działki wyrównać i uzupełnić humusem grubości 15cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 74.22.20.22 - 74.22.20.22 74.22.21.00 - 74.22.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium zamawiający ustalił w kwocie 2.000,00 zł 2. Termin wnoszenia wadium do dnia składania ofert do godz.10.00 3. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto inwestora zastępczego. tj. P.P-U. INWEST Sp. z o.o. 67-200 Głogów, ul. Tenisowa 14, konta bankowe: BZ WBK S.A. I Oddział Głogów 26 1090 2079 0000 0005 4404 3392 dołączając do oferty ksero dowodu wpłaty W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna: -oryginał dokumentu dostarczyć do siedziby Inwestora Zastępczego do dnia składania ofert do godz.10.00, kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zwrot wadium na zasadach określonych w przepisach Ustawy prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/tbs.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inwestor zastępczy - Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Uługowe INWEST Sp. z o.o., 67-200 Głogów, ul. Tenisowa 14 tel/fax (076) 833-26-96.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Inwestor zastępczy - Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Uługowe INWEST Sp. z o.o., 67-200 Głogów, ul. Tenisowa 14 tel/fax (076) 833-26-96.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.