eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-01-20

¦wiecie: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach
Numer og³oszenia: 12273 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat ¦wiecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach, zlokalizowanego w pod adresem: Go³uszyce 26, 86-120 Pruszcz, która zosta³a podzielona na dwa nastêpuj±ce zadania: 1) Zadanie nr 1: Budowa instalacji kolektorów s³onecznych. 2) Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku g³ównym. Ad.1) Zadanie nr 1 Budowa instalacji kolektorów s³onecznych polegaæ bêdzie w szczególno¶ci na wykonaniu nastêpuj±cych robót budowlanych: 1. Monta¿ kolektorów s³onecznych 2. Wykonanie ruroci±gów solarnych ³±cz±cych kolektory z zasobnikami 3. Monta¿ elementów i urz±dzeñ towarzysz±cych instalacji solarnej. 4. Wymiana istniej±cego zasobnika CWU o pojemno¶ci 2500 dm3 5. Wykonanie prób ci¶nienia Instalacji CWU 6. Nape³nienie Instalacji solarnej czynnikiem solarnym 7. Wykonanie prób ci¶nienia Instalacji solarnej 8. Monta¿ regulatora solarnego i czujników temperatury 9. Programowanie regulatora 10. Uruchomienie Instalacji Ad. 2) Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku g³ównym polegaæ bêdzie w szczególno¶ci na wykonaniu nastêpuj±cych robót budowlanych: 1. wymiana okien PCV na okna PCV w przyziemiach, parterze, I i II piêtrze budynku Pawilonu dla Pensjonariuszy w DPS zgodnie z zestawieniem stolarki, 2. demonta¿ i ponowny monta¿ parapetów zewnêtrznych oraz na³o¿enie nak³adek z PCV na parapetach wewnêtrznych , 3. uzupe³nienie tynków zewnêtrznych i wewnêtrznych o¶cie¿y, 4. wywóz i utylizacjê materia³u z rozbiórki. 5. 5. Monta¿ nawiewników higrosterowalnych w pomieszczeniach wentylowanych naturalnie w ilo¶ci 83 szt. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, dane techniczne oraz wymagania Zamawiaj±cego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte s± w Projektach: oraz w zawartych w nich opisach technicznych, w przedmiarach robót i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowi± Za³±czniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania i przekazania Zamawiaj±cemu przedmiot zamówienia, wykonany zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, a tak¿e zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do usuniêcia wszystkich wad wystêpuj±cych w tym przedmiocie, w okresie rêkojmi za wady fizyczne oraz gwarancji jako¶ci. 4. Zastosowane w toku robót materia³y (wyroby budowlane) powinny posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Po zakoñczeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacj± powykonawcz± przedstawi Zamawiaj±cemu zestawienie wbudowanych materia³ów wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi wprowadzenie ich do obrotu. 5. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzysz±ce, tymczasowe, porz±dkowe i zabezpieczaj±ce - niezbêdne do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzglêdniæ w cenie oferty. 6. U¿yte w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, nale¿y traktowaæ w my¶l art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jako informacjê na temat oczekiwanego standardu i poziomu jako¶ci, a nie ¶ci¶le jako wyrób konieczny do u¿ycia. Mo¿liwe jest zastosowanie innych równowa¿nych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spe³nienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jako¶ci równowa¿nego lub nie gorszego od okre¶lonego w dokumentacji przetargowej. 7. Wykonawca jest zobowi±zany do udzielenia minimum 36 miesiêcy gwarancji na wykonane roboty licz±c od dnia odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy wymaga, aby okres rêkojmi by³ równy okresowi udzielonej gwarancji. 8. Zamawiaj±cy proponuje dokonanie wizji lokalnej budynku przed przyst±pieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postêpowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbie¿no¶ci pomiêdzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz a stanem faktycznym, Wykonawca winien zg³osiæ ten fakt Zamawiaj±cemu przed terminem sk³adania ofert. 9. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wyst±pi³y ¿adne uszkodzenia istniej±cych elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególno¶ci okablowania strukturalnego. W przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych elementów i infrastruktury wykonawca zobowi±zany bêdzie do ich naprawy lub odtworzenia. 10. Wykonawca wykona równie¿ wszelkie roboty towarzysz±ce, tymczasowe, porz±dkowe i zabezpieczaj±ce - niezbêdne do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach prac towarzysz±cych Wykonawca zobowi±zany bêdzie tak¿e do odpowiedniego zabezpieczenia wyposa¿enia mieszcz±cego siê w pomieszczeñ, w których wykonywane bêd± prace. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzglêdniæ w cenie oferty. 11. Dla Zadania nr 1 - Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia autoryzacji wykonania robót monta¿owych i serwisu instalacji kolektorów s³onecznych przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.33.20.00 - Instalacje s³oneczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 09.33.11.00 - Kolektory s³oneczne do produkcji ciep³a 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiaj±cy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie - przepisy prawa nie nak³adaj± obowi±zku posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dla zadania nr 1. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane (potwierdzone dowodami, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone) odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy za zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia uzna wykonanie robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³otych brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych). Oraz powierzchni czynnej kolektorów s³onecznych minimum 100m2 ka¿da. Dla zadania nr 2. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane (potwierdzone dowodami, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone) odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy za zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia uzna wykonanie robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³otych brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych). wykonane w placówkach z ca³odobow± opiek± (np. szpitale, domy pomocy spo³ecznej, domy dziecka itp.) W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy ocenia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie analizy dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawców na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje: a) co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, która posiada uprawnienia w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej co najmniej z ograniczeniami, b) co najmniej jednym kierownikiem robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych bez ograniczeñ, W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy ocenia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie analizy dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawców na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z wykonaniem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 700 000,00 z³ (s³ownie: siedemset tysiêcy z³otych).W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy ocenia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie analizy dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawców na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez Wykonawcê lub przez Pe³nomocnika, z wykorzystaniem wzoru - Za³±cznik nr 1do SIWZ; 2)Kosztorys ofertowy sporz±dzony dla ka¿dego zadania odrêbnie podpisany przez Wykonawcê lub przez Pe³nomocnika. 3) Pe³nomocnictwo osoby/osób podpisuj±cych ofertê, o ile ofertê sk³ada Pe³nomocnik; 4) Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - je¿eli dotyczy.5) Dla zadania nr 1 - O¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, ¿e monta¿ i serwis instalacji kolektorów s³onecznych, bêdzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:: 1) zmiany przepisów prawa; 2) zaistnienia obiektywnych niezale¿nych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kszta³cie; 3) zmiany okresu gwarancji na okres powy¿ej 36 miesiêcy; 4) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót przy czym ich kwalifikacje musz± byæ takie same lub wy¿sze od deklarowanego w ofercie; 5) zmiany zakresu zamówienia spowodowanego zmian± dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez zamawiaj±cego; 6) zmiany sposobu wykonania zamówienia, materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, gdy wykorzystanie materia³ów budowlanych, sprzêtu urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy, postêpem technologicznym, zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na placu budowy; 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie, b) niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, c) konieczno¶æ uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, d) wyst±pienia opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, e) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o czas potrzebny na opracowanie lub zmianê dokumentacji projektowej, jej uzgodnienie oraz o czas potrzebny na wykonanie robót dodatkowych, 8) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 9) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w postaci aneksów do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 12. Powy¿szy katalog mo¿liwych zmian nie stanowi jednocze¶nie zobowi±zania zamawiaj±cego do wyra¿enia zgody na zmianê. W przypadku ka¿dej zmiany o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dom Pomocy Spo³ecznej Go³uszyce 26, 86 - 120 Pruszcz, pokój nr 106.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Spo³ecznej, Go³uszyce 26, 86 -120 Pruszcz pok. nr 103 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.