To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-10
Wrocław: Włosienica - odbudowa koryta cieu, gm. Platerówka. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania. Operacja z zkaresu odbudowy koryt cieków reaizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 122724 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43542 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Włosienica - odbudowa koryta cieu, gm. Platerówka. Nadzór inwestorski nad realizacją zadania. Operacja z zkaresu odbudowy koryt cieków reaizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane w rozumieniu prawa budowlanego na zadaniu p.n. Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka. 2. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie czynności określone w przepisach: ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409) oraz inne działania techniczne i organizacyjne konieczne do wykonania robót budowlanych, odbioru Inwestycji, w tym w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na realizację Inwestycji, przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania w budownictwie (materiałów niedopuszczonych do obrotu), sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich dokumentów, protokołów, zatwierdzeń, atestów, certyfikatów itp. wbudowywanych materiałów i wyrobów, c) codzienny nadzór i kontrola przebiegu robót budowlanych na terenie budowy oraz wszystkich zdarzeń i okoliczności zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości wykonywania budowy, potwierdzony wpisem do dziennika budowy, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie dwóch dni od daty zgłoszenia ich do odbioru w dzienniku budowy; uczestniczenie w odbiorach technicznych urządzeń oraz uczestniczenie w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego, e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz zobowiązywanie wykonawcy robót budowlanych do usuwania stwierdzonych wad, a także bieżące kontrolowanie rozliczeń i stanu zaawansowania robót i podejmowanie wszelkich działań mających na celu niedopuszczenie do przekroczenia wynagrodzenia za roboty i terminu końcowego zakończenia budowy, określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, f) niezwłoczne sporządzanie, potwierdzanie i przekazywanie Zamawiającemu do zatwierdzenia protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, różnic w ilościach (zwiększających, zmniejszających i zaniechanych), g) rozwiązywanie na bieżąco powstałych problemów technicznych, wykazywanie inicjatywy osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawnianie występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałanie, h)doradztwo techniczne w przypadkach polegających na ewentualnych zmianach projektowych, współpraca z projektantem w zaproponowaniu takich rozwiązań, aby wartość robót nie uległa zmianie, i) uzgadnianie koniecznych zmian dokumentacji projektowej i po ich pisemnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego doprowadzenie przez inspektora nadzoru Wykonawcy w uzgodnieniu z kierownikiem budowy do wprowadzenia przedmiotowych zmian do dokumentacji przez projektanta, j) koordynacja robót i działań tak, aby termin zakończenia budowy nie uległ przekroczeniu, a roboty budowlane były realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik do umowy z wykonawcą robót budowlanych, k) inspektor łącznie z wykonawca robót budowlanych uzgodnienia z właścicielami czasowe zajęcie gruntów niezbędnych do wykonywania robót, l)współpraca z rzeczoznawcą majątkowym Zamawiającego, koordynacja i udział w uzgadnianiu przez Zamawiającego odszkodowań za zajęcia stałe i czasowe nieruchomości, m) koordynacja i przejmowanie od właścicieli i zwroty zajmowanych gruntów; przejmowanie i zwroty nieruchomości powinny odbywać się komisyjnie w obecności Zamawiającego; terminy przejmowania i zwrotów nieruchomości powinny być uzgadniane z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym, n)koordynacja i współpraca z innymi nadzorami powołanymi przez Zamawiającego, tj. z nadzorem przyrodniczym, nadzorem autorskim; umowy z wykonawcami przedmiotowych nadzorów będą sukcesywnie przekazywane Wykonawcy po ich zawarciu przez Zamawiającego, o)respektowanie poleceń Zamawiającego związanych z wymogami stawianymi przez powyższe nadzory oraz wynikających z postanowień i decyzji administracyjnych, p)uzgadnianie z Zamawiającym planowanego do zafakturowania przerobu i kosztorysu robót wykonanych w okresie rozliczeniowym, q)potwierdzanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego przerobów w okresie rozliczeniowym i rozliczenia końcowego, tj. potwierdzanie protokołów odbiorów, kosztorysów i obmiarów robót oraz zestawień rzeczowo- finansowych, koniecznych do zafakturowania robót budowlanych wykonanych zgodnie z umową z wykonawcą robót budowlanych, r)na żądanie Zamawiającego przedkładanie pisemnej informacji z realizacji Inwestycji zawierającej m.in. zaawansowanie czasowe, rzeczowe i finansowe oraz wszystkie istotne dla Zamawiającego informacje o przebiegu realizacji Inwestycji, o robotach i działaniach planowanych do wykonania w następnym miesiącu, ewentualnych zagrożeniach i koniecznych do podjęcia przeciwdziałań, a także o zaleceniach nadzoru opisanego w punkcie n). s)przygotowanie i udział w czynnościach odbioru elementów robót budowlanych i odbiorze końcowym, t)przekazanie Inwestycji do użytkowania, w tym przygotowanie zgłoszenie do odbioru do odpowiednich instytucji, skompletowanie niezbędnych dokumentów warunkujących dokonanie odbioru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 125 Schemat II..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krzysztof Pacholczyk Nadzory i realizacja inwestycji w zakresie inzynierii lądowo-wodnej, Osieczów 8, 59-724 Osiecznica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 535315,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 335790,00
Oferta z najniższą ceną: 335790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 335790,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami do przewozu posiłków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarzadzanie kontraktem pn. "Rozbiórka starego i budowa nowego mostu w m. Santok w ciągu dr woj. nr 158 w km 11+777".
- Nadzór inwestorski, nadzór konserwatorski przy robotach budowlanych i pracach konserwatorskich w budynku Centrum Kultury Dwór Artusa
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Rejtana 7B i 7C w Józefowie - ETAP II i III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: ,,Droga dla pieszych i rowerów w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 461 w m. Dąbrówka Łubniańska i Łubniany"- z podziałem na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie - z podziałem na zadania
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.