eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świercze › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 368 000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Świercze: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 368 000,00 zł
Numer ogłoszenia: 12265 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świercze, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze, woj. mazowieckie, tel. 023 6916045, faks 023 6916045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 368 000,00 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 368 000,00 zł ( słownie: trzysta sześćdziesiąt osiem tysięcy 00/100) z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. W tym: - kredyt w Banku Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawie Oddział w Pułtusku umowa nr.50/2010 z dnia 29 listopada 2010 roku spłata kapitału w kwocie 238.000.00 zł . - Kredyt w Banku Spółdzielczym w Nasielsku umowa nr.197/2013 /UG z dnia 27 grudnia 2013 roku spłata kapitału w kwocie 130.000.00 zł .Rodzaj waluty kredytu: PLN Okres kredytowania ustala się na lata 2015-2026 tj. od dnia zawarcia umowy kredytowej do dnia 30 czerwca 2026 r. Ustala się termin zawarcia Umowy kredytowej do dnia 20 stycznia 2015 roku. Wypłata kredytu jednorazowo w terminie do dwóch dni od dnia zawarcia umowy na rachunki wskazane przez Zamawiającego. zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie planowanych spłat kredytu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu ,odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania . W przypadku zmian w harmonogramie planowanych spłat Strony ustalą nowy harmonogram a dokonane zmiany zostaną zapisane w formie aneksu do zawartej umowy. Harmonogram planowanych spłat rat kredytu w latach 2016 - 2026 stanowi załącznik do SIWZ. Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi do dnia 31 stycznia 2016 r. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według stopy zmiennej w stosunku rocznym, opartej na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, marża banku stała przez cały okres kredytowania Stawka WIBOR-3M dla kolejnych okresów spłaty według notowania na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału. Dla celów porównania ofert złożonych w postępowaniu należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 30 grudnia 2014 r. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/366. Spłata odsetek w latach 2015-2025 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych 31.III30.VI , 30.IX , 31.XII.W 2026 roku w okresach kwartalnych 31.03, 30 06. Odsetki będą płatne na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez Wykonawcę w czasie umożliwiającym terminową zapłatę. Zamawiający przewiduje prawne zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o podaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29.08.1997 Prawo bankowe .Wykonawca nie będzie wymagał dodatkowego zabezpieczenia zaciąganego zobowiązania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Nasielsku, Kościuszki 19, 05-190 Nasielsk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171142,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170259,09

  • Oferta z najniższą ceną: 170259,09 / Oferta z najwyższą ceną: 170259,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.