Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Świercze: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 368 000,00 zł
Numer ogłoszenia: 231 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świercze , ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze, woj. mazowieckie, tel. 023 6916045, faks 023 6916045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiercze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 368 000,00 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w kwocie 368 000,00 zł ( słownie: trzysta sześćdziesiąt osiem tysięcy 00/100) z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. W tym: - kredyt w Banku Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawie Oddział w Pułtusku umowa nr.50/2010 z dnia 29 listopada 2010 roku spłata kapitału w kwocie 238.000.00 zł . - Kredyt w Banku Spółdzielczym w Nasielsku umowa nr.197/2013 /UG z dnia 27 grudnia 2013 roku spłata kapitału w kwocie 130.000.00 zł .Rodzaj waluty kredytu: PLN Okres kredytowania ustala się na lata 2015-2026 tj. od dnia zawarcia umowy kredytowej do dnia 30 czerwca 2026 r. Ustala się termin zawarcia Umowy kredytowej do dnia 20 stycznia 2015 roku. Wypłata kredytu jednorazowo w terminie do dwóch dni od dnia zawarcia umowy na rachunki wskazane przez Zamawiającego. zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie planowanych spłat kredytu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu ,odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania . W przypadku zmian w harmonogramie planowanych spłat Strony ustalą nowy harmonogram a dokonane zmiany zostaną zapisane w formie aneksu do zawartej umowy. Harmonogram planowanych spłat rat kredytu w latach 2016 - 2016 stanowi załącznik do SIWZ. Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi do dnia 31 stycznia 2016 r. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według stopy zmiennej w stosunku rocznym, opartej na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, marża banku stała przez cały okres kredytowania Stawka WIBOR-3M dla kolejnych okresów spłaty według notowania na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału. Dla celów porównania ofert złożonych w postępowaniu należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 30 grudnia 2014 r. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/366. Spłata odsetek w latach 2015-2025 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych 31.III30.VI , 30.IX , 31.XII.W 2026 roku w okresach kwartalnych 31.03, 30 06. Odsetki będą płatne na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez Wykonawcę w czasie umożliwiającym terminową zapłatę. Zamawiający przewiduje prawne zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o podaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29.08.1997 Prawo bankowe .Wykonawca nie będzie wymagał dodatkowego zabezpieczenia zaciąganego zobowiązania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2026.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność bankowa na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wymaga się aby warunek ten został spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://swiercze.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Świercze, Pułtuska 47, 06-150 Świercze, Pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Gmina Świercze, Pułtuska 47, 06-150 Świercze, Pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚWIERCZE
- Budowa i przebudowa dróg i ulic na terenie Gminy Świercze
- "Przebudowa drogi gminnej Godacze-Sulkowo"
więcej: przetargi ŚWIERCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2024 rok
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2024 roku dla Gminy Kije w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego (...)
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000,00 zł z tego spłatę zobowiązań zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2151400,00 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 848600,00 zł
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.